Bijna een jaar geleden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door vlindertje, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve vlinder mama's

Het is bijna een jaar geleden dat wij ons zoontje Djordy* zijn verloren.
    Op 26 oktober 2006 is het balletje gaan rollen tijdens een pret echo met 22 weken.
    Ik vind het geestelijk zeer en zeer zwaar...ook omdat ik opnieuw zwanger ben en mij soms schuldig voel tegen over dit kindje dat ik zoveel aan haar broertje denk en mee bezig ben.
    Ik heb het gevoel dat ik alles opnieuw beleef.
    Ben voor mijn gevoel nog helemaal niet klaar om 8 november te moeten beleven...een jaar geleden zo voelt het niet,het voelt pas als een maandje terug.
    Ben zo bang dat hij door veel mensen vergeten zal gaan worden en ik boos blijf op deze mensen.
    Op 8 november heeft mijn vriend vrij genomen en zullen we een ballon oplaten en misschien dat we naar een vlindertuin gaan...maar dit is nog niet zeker.
    Hoe hebben jullie de dag dat het een jaar geleden is dat jullie kindje een vlinder is geworden beleeft?en wat hebben jullie voor bijzonders gedaan op deze dag.

Liefs Vlindertje een trotse mama van Djordy* en brusje opkomst

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    bij mij is het nog niet zo ver... maar kijk er nu al tegenop :(

heel veel sterkte komende dagen, en weet dat ik aan jullie denk!

3. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi Vlindertje,

ik kan me je gevoelens helemaal voorstellen. Ik hoop dat er mensen zijn waar je in ieder geval goed mee kan praten. Ik denk dat dit heel erg belangrijk is, al zal je er voor je gevoel soms niet veel mee opschieten.
    Ik ben ook nog lang niet zover, maar op de dag dat Niels* geboren had moeten worden, zijn we wel naar de vlindertuin geweest. Ik kan dat iedereen aanraden te doen op een "memorial day". Het heeft ons een heel bijzonder gevoel gegeven.

Verder denk ik dat we op 6 juli voortaan altijd witte ballonnen met wensjes zullen oplaten. En een advertentie in de krant. Juist omdat ik het ook heel belangrijk vind dat niemand ons kindje vergeet.

Heel veel sterkte in deze zeer moeilijke tijd.
    Liefs, Mariella

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lief Vlindertje,

Ik zou je zo graag willen helpen met zinnige antwoorden, maar kan alleen maar zeggen dat ik me zo goed voor kan stellen dat er een hele moeilijke tijd voor je aankomt. Ik wil je daar heel veel sterkte mee wensen!

Liefs,
    Josien

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meid, hoe gaat het nu met je?
    Ik kan me voorstellen dat het nu steeds moeilijker gaat worden :cry:
    lieverd ik denk aan je!
    Alvast heel veel sterkte de komende tijd!

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meis,
    bij ons is het ook nog niet zover maar ik kan het me heel goed voorstellen hoor! :(
    Ik vind het ook een hele mooie gedachte om ballonnen op te laten...
    Maak er een speciale dag van voor jullie speciale zoontje!

Veel sterkte!
    Liefs Dais..
    -x-

7. Lieve meiden

Het is en rare tijd nu.
    Een jaar geleden wisten we dat we vandaag over een week afscheid zouden moeten nemen.
    Soms ben ik zeer emotioneel en wens niks liever dan mijn zoontje terug...maar voelmij weer schuldig tegen over meisje in mijn buik.
    Pffff wat een samen gegooide gevoelens.
    Heb vandaag een ballon besteld.
    Wil op 8 november gebak gaan halen,maar is dit niet vreemd?

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vind dat helemaal niet vreemd hoor meid! Je moet doen wat je hart ingeeft. En ik weet zeker dat je het dan altijd 'goed' doet.

Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de komende dagen!

Liefs,
    Josien

9. Niet meer actief

meid ik wil je ook heel veel sterkte wensen
    en een hele dikke digiknuffel voor jou!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    ABSOLUUT NIET ! Gewoon doen, je viert tenminste de geboorte van je zoon ! en daar hoort taart bij.

En wat betreft het schuldig voelen, niet doen hoor, je zou je pas schuldig moeten voelen als je niet meer aan je zoon dacht.

Groetjes Anita

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meid gewoon gebak bestellen hoor.
    Ik denk aan je de komende dagen.
    Nogmaals heel veel sterkte!

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik denk dat gebak bestellen helemaal niet gek is hoor, die dag zijn jullie papa en mama geworden.

13. Lieve meiden

Donderdag komt steeds dichterbij.
    Mijn ouders en schoonouders komen langs en vrienden belde mij vandaag en die zullen ook aanwezig zijn.
    Vind het een fijne gedachte dat er teminste iemand op deze dag naar ons toe komt.
    En gebak gaan we ook halen,...het is toch zijn verjaardag en ondanks veel verdriet en tranen mag er ook een mooie kant aan deze speciale dag zitten.
    Toch zie ik er nog steeds heel erg tegen op maar kan de tijd niet stil zetten en zal door moeten.

14. Bikkie

Bikkie Lid

26 mrt 2007
    68
    0
    0
    Ook ik wil je heel veel sterkte wensen! Heel goed juist dat je gebak gaat halen, je moet er gewoon bij stil staan en de verjaardag ook "vieren". Je zoontje wordt 1! Het zal een moeilijk dag worden maar ook een hele mooie dag! Nogmaals heel veel sterkte donderdag! We denken aan je!
    Liefs Bikkie

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vlindertje, ik wil je even veel sterkte wensen voor komende donderdag. Wat fijn dat jullie ouders en vrienden komen om samen aan jullie Djordy* te denken en te vieren dat jullie een jaar geleden papa en mama geworden zijn.

Ik hoop dat je je verder goed voelt en kan toch ook kan genieten van de zwangerschap van je meisje.
    Misschien heb je straks wel weer zin om mee te kletsen bij de decmber mama´s...

Liefs Olga

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meis,

ik vind het een hele mooie gedachte dat jullie het zo gaan ''vieren'',ik vind dat het ook een dag is om iets te vieren,deze dag heeft jullie kleine Djordy*jullie papa en mama gemaakt,heel speciaal!

Ik wens jullie sterkte voor Donderdag!

Liefs Dais...
    -x-

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heel veel sterkte voor donderdag.

Veel liefs Miranda

18. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    ook vanaf hier heel veel sterkte gewenst

liefs debby

19. Dankje wel lieve meiden.

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoe is het met je?
    Hebben jullie er ondanks alles, toch een beetje een mooie, speciale dag van kunnen maken 8 november?
    Wat hebben jullie gedaan?
    Het was zeker wel erg emotioneel?
    Ik heb veel aan jullie gedacht!

Deel Deze Pagina