Miskraam wil niet doorzetten hoe zat dat bij jullie?

Discussion in 'Miskraam' started by Silla, May 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi,
    Gisteravond rood/roze slijm verlies. Ik ben naar de huisartsenpost in het ziekenhuis geweest. Na een pijnlijke inwendig onderzoek zie de arts dat hij idd wat bloed zag. Ik moest rekening houden dat ik een zware menstruatie zou krijgen en we konden niets anders doen dan afwachten.
    De gehele nacht en vanmorgen alleen rood/roze slijm gehad. Later in de middag 1 druppel helder bloed, tot nu toe nog steeds rood/roze slijm en soms helemaal NIETS!! ( ik moet nog steeds vaak plassen ookal is ;t een klein beetje). Tevens voelen mijn borsten nog steeds zwaar en ik voel me eigenlijk nog steeds een beetje zwanger (ondanks dat ik gister en vanmorgen flink in een mega dip zat)...
    Waarom zet het niet door, ik wil dat het doorzet zodat ik het voor mezelf kan afsluiten en een plekje kan geven, weet iemand raad want ik wordt hier GEK van !!

Thanks

2. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Dus je heb geen echo gehad? Je weet dus eigelijk helemaal niet of je wel een mk krijgt? Heb je krampen?? Zoniet dan is het misschien wel geen mk. Ik heb ook 2 dagen licht roze bloedverlies gehad en ukkepuk zit nog op zen plek :D
    Maar net als jij was ik helemaak overstuur!

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb een zeurderige pijn in mijn onderug, soms steken in mijn onderbuik maar ik heb ook last van obstipatie dus daar kan ook de buikpijn vandaan komen.
    Ik heb idd geen echo gehad maar ik was/ben nog maar 5 wkn zwanger!

Wat goed dat het bij jou is blijven zitten en nu al 13 wkn. !!!

Ik heb aan de ene kant hoop aan de andere kant moet ik mezelf ook beschermen van de evt. teleurstelling. Ik was gister en vanmorgen ZO overstuur dat had ik niet van mezelf verwacht...

4. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik zou je toch vertellen dat ik ook zo last had van me darmen en ik dacht dus ook echt buikpijn van een miskraam. Toen had ik de echo gehad en zag ik van hey alles is goed. Die dag erna kon ik ineens heel goed naar de toillet en was me buikpijn weg. Ik was toen trouwens 8w5dagen zwanger :)
    Ik hoop echt dat jij ook zoiets heb hoor!!

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lief van je, dank je wel...

6. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik geloof er nog niet in dat jij een miskraam krijgt hoor pas als je echt stolseltjes gaat verliezen dan is het mis. Hou je me een beetje op de hoogte ?

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tuurlijk, hoe moeten die stoleltjes eruit zien eigenlijk, ik meen gisteravond een wit ieniminie vlokje gezien te hebben deze was wit...

8. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Dat weet ik eigelijk niet. Maar is het bloeden nu nog steeds gestopt??

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja net nog naar de wc geweest omdat ik dacht dat ik "de grote booschap" moest doen(lukte niet echt vanwege mijn moeilijke stoelgang). Maar toen weer slijm met een mini sliertje bloed...

Ik wordt een beetje gek van mezelf

10. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, bij mij ging het ook zo af en toe een druppeltje bloed, helaas ging het fout. Maar het enige wat jou zekerheid kan geven is een echo. Alleen een echo kan aangeven of je nog zwanger bent. Ik hoop het voor je. Kan je niet de vk bellen voor meer info. Wens jullie heel veel sterkte, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Liefs Jenny

11. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai meissie .. ik had eerst in het weekend roze verlies ...daar zagen ze dat hcg daalde ...uiteindelijk die vrijdag erna ..(5 dagen later) helder rood stolsels en mega krampen(weeen)..begrijp eigenlijk niet waarop ze dat bij jou in het zh baseren ...op een inwendig onderzoek? of was er iets anders waar ze dat aan konden zien ...en vloei je nog ? sorry veel vragen ...
    knuf asjuh

12. Wietske

Wietske Lid

May 17, 2006
    53
    0
    0
    psycholoog
    Den Haag
    Hoe gaat het Silla?

Hoop voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt, want deze onzekerheid lijkt me slopend. Dan kan je het maar beter achter de rug hebben. Ik heb 2 weken gewacht voor de miskraam op gang kwam. Maar toen wist ik van de echo wel zeker dat het niet meer leefde.

Ik duim voor je dat het goed gaat...

13. nique

nique Actief lid

Feb 27, 2006
    197
    1
    0
    hai Silla.

Hoe is het nu?

Wat je schrijft is voor mij herkenbaar heb ook enkele dagen rose/bruinafscheiding gehad met een beetje buikpijn en een zere rug.
    Bij mij kwam de ongi pas ruim een week later op gang.
    Het was een heftig met uiteindelijk veel stolsels.

Veel sterkte Nique

14. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Waarom ga je niet naar de spoedeisende hulp nu meteen en zeg dat je veel pijn en bloedverlies hebt en dat je zwanger bent. Ze maken dan meteen een echo.
    Succes
    Miel

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Update...

Ik heb sinds gister ochtend tot op heden NIETS verloren, geen bloed, geen slijm een buikpijn NIETS??! Ik heb dus in totaal maar 1,5 dag last gehad van mijn klachten.

Ook heb ik contact gezocht met de verloskundige van deze site en die twijfelt een beetje of het een miskraam is.

Morgen ochtend om 8:00 uur ga ik proberen contact op te nemen met de verloskundige bij mij in de buurt en ik HOOP dat ik diezelfde dag nog langs kan komen voor een controle....

Duimen jullie voor me....

16. Wietske

Wietske Lid

May 17, 2006
    53
    0
    0
    psycholoog
    Den Haag
    Sterkte Silla, ik hoop je morgen meteen terecht kan en duidelijkheid krijgt... ik duim voor je!

17. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Tuurlijk duim ik voor je Silla,
    laten we hopen dat je gewoon nog zwanger bent.
    Succes morgen.

Liefs Hope

18. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lief van je, ik ga wel van het ergste uit (is in mijn geval wel het beste) hééééél misschien valt het mee...ookal is de kans misschien klein.
    Ik wil gewoon een echo dan weet ik het gewoon zeker!

19. Misty

Misty Lid

Mar 19, 2006
    13
    0
    0
    Hoi Silla,

Ik ben vorig weekend door een hel gegaan. Ik had bloedverlies en was ook naar de huisartsenpost gegaan. De aanwezige huisarst constateerde een miskraam door inwendig onderzoek. Kreeg allerlei info. We waren er helemaal kapot van. Het rare was dat ik verder geen bloedverlies meer had en ook had ik geen buikpijn. Maar ja wie ben ik om aan een arts te twijfelen. Hij zei dat het immers voor 95% zeker was dat het miskraam wordt. Afgelopen maandag naar de gynaecoloog gebeld want ik wilde dan zo snel mogelijk een curretage. Bij de gynaecoloog aangekomen kreeg ik een echo en wat bleek: ons babietje leefde nog gewoon!!! De huisarts had een grove fout gemaakt!!! Dus zo zie je maar weer.
    Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar laat een echo maken!!!! Dat geeft alleen zekerheid!! Sterkte!!!

Gr, Misty

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb zulke verhalen verbazingwekkend genoeg de afgelopen dagen meer gehoord. Gek he....daarom wil ik ook zo graag een echo want dan weet ik het gewoon zeker.

Ik ben wel ONTZETTEND blij voor je hoor !!!

Share This Page