In maart is het weer een jaar geleden dat ik mijn 4 de mk kreeg en voor het eerst werd gecurreteerd. Ik heb godzijdank een gezond dochtertje van 6. Waar ik nu meezit wat moet ik doen na maart ,moet ik dan naar de gyn ,want ben nu ook een jaar aan het klussen en nog steeds niet zwanger ,zwanger worden was geen probleem bij ons. En als ik naar de gyn ga wat kan ik dan verwachten! Ally
wat vervelend weer zeg! ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar denk dat je dan beter wel samen naar de gyn. kan gaan. wat er precies word uitgezocht weet ik niet, maar zo rond blijven lopen en dan waarschijnlijk ook met een onzeker gevoel werkt ook niet echt denk ik.... sterkte samen
Ik heb geen idee wat je kan verwachten, maar ik zou als ik jou was al je vragen alvast opschrijven. De gyn kan jou van tevoren uitleggen wat je te wachten staat en welke onderzoeken logisch zouden zijn. Zelf merk ik altijd dat het bij bezoeken aan doktoren etc. heel belangrijk is om je vragen paraat te hebben. Je krijgt een hoop informatie en dan vergeet je misschien een hoop vragen te stellen en ben je achteraf nog steeds onzeker. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt van de gyn, meid.
Ik denk dat je huisarts je dat het beste kan vertellen. Hij moet je immers ook verwijzen daarnaar. Misschien kan je iets op internet vinden. Wat ik wel denk is dat de gyn. je eerst een temperatuurcurve laat bijhouden zodat hij kan zien of je een eisprong hebt. Dus als je die al bijgehouden had heb je een voorsprong. groet Miel
Hoi Ally, Voordat ik mijn mk's kreeg liep ik ook in het ziekenhuis omdat het zwanger worden niet zo wilde lukken. Ik heb een jaar gewacht en ben toen naar de huisarts gegaan. Daar werd ik zonder problemen doorverwezen. Bij de gyn werd mij niet naar temperatuurlijstjes gevraagd, ook denk ik omdat ik vrij regelmatig was en mijn eisprong prima aanvoelde. Bij de eerste afspraak hebben ze een uitstrijkje gemaakt en een vaginale echo. Ik zag daar erg tegenop maar het viel reuze mee. Mijn mannetje werd ook nog even kort gecheckt en er werd een afspraak gemaakt om sperma af te geven. Daarna heb ik nog meerdere onderzoekjes gehad, maar ben gelukkig toch nog op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Als het voor jullie niet goed voelt, ga dan gewoon naar je huisarts. Voor mij was het al een hele geruststelling dat ik er in elk geval mee bezig was. Succes! Liefs Gwenn.
Het is op dit momnet zo stressen,het gevoel dat .... Ik wil positief blijven ,maar het is zo moeilijk. Ik ben op vakantie geweest en toen ik terug kwam was mijn beste vriendin zwanger van de 4 de kindje.(ongelukje) En een vriendin die na 2 mnd achter kwam dat ze zwanger is. Ik had echt zin om te schreeuwen ,WAAROM IK NIET? Ik probeer heel nuchter te blijven maar het is echt heel moeilijk. Ally
He ALy, wat naar allemaal. GA je nu wel naar de gyn? Ik ben nu al weer 5 maanden verder na de miskraam en mijn moed zakt al een beetje...laat staan die van jou...
Ik zal wel moeten ,het is beter dan in de onzekerheid blijven. IK zit ook aan de meest rare dingen te denken ,mss hebben ze tijdens de curretage beschadigt . Ik krijg natuurlijk geen pilletje om gelijk zwanger te worden,Als dat zou gebeuren. Ik ben 31 maart vorig jaar voor het laatst geweest ,nog 2 maandjes. Ik blijf hopen op een wondertje............................ Ally
Ally, ik hoop met je mee. Het is zo frustrerend zwanger te zijn geweest en dan niets meer........ Ik hoop dat we beiden snel goed nieuws hebben en naar het leuke gedeelte van dit forum kunnen en BLIJVEN!