Hoi Allemaal Ik zou graag willen weten in welke week jullie een miskraam hebben gekregen? Is dat in het begin van de 12 weken of juist aan het einde? En is er een bepaalde ''gevaarlijk week'' waar het meest een miskraam voorkomt? Vast bedankt
hallo MIss X, ik heb mijn miskraam gehad in de 10de week, terwijl bleek dat het vruchtje niet meer leefde vanaf week 6. Jette
ik heb een miskraam gehad met 5 wkn en 3 dgn en 1 met 12 weken en 1 keer met 6 weken verder heb ik drie kids van 18 en 16 en 6 jaar
Ik heb een miskraam gehad met 12 weken en 3 dagen, op de eerste echo die we er een week daarvoor hadden gehad zagen we dat het al in de 5de week gestorven was (voorzover je dan van sterven kunt spreken omdat technisch gezien het niet meer is geworden dan een klompje cellen zonder hartslag) Groetjes Anita
Ik heb in begin 10e week een miskraam gehad,maar ons vruchtje was opgehouden met groeien in de 6e week. Groetjes Kareltje
Denk dat gewoon de eerste 12 weken het riskants zijn. Ze zeggen als je het hartje hebt gezien de kans op een miskraam daalt, maar er zijn er genoeg die een hartje hebben gezien en waar het alsnog bij mis is gegaan. Mijn miskramen 1ste 10 weken 2de 6 weken 3de 6 weken 4de 10 weken 5de 4/5 weken
hallo mamma van tygo, goh zeg iemand in de buurt wat leuk! Ik woon vlak bij ter apel de grens over dus je zit niet ver weg! Maar tjonge jij hebt wel wat voor je kiezen gehad of niet, 5x, en toch de moed weer verzameld om er nog een keer voor te gaan! Petje af hoor! Jette
Mijn eerste miskraam was in de 6e week en mijn tweede miskraam in de 7e week. Allebei de keren een leeg vruchtzakje.
Voor diegene die er pas later met de echo erachter is gekomen, hadden jullie helemaal geen symptomen van een miskraam?