Ik heb mijn hele zwangerschap van de jongste doorgevoed. Dirk dronk nog 4 uur voor zijn zusje geboren werd. Erg handig tijdens de stuwing, die kreeg hij beter weg dan zijn zusje. In het begin had ik wel wat last van pijnlijke tepels, maar dat was in het 2e trimester over.
Ik voed nu ik zwanger ben mijn zoontje van 1 nog steeds. Ik moet eerlijk bekennen dat de voeding terug begint te lopen en mijn zoon steeds vaker ontevreden is. Ik ben mijn andere zoon ook blijven voeden toen ik zwanger was. Hij was toen bijna 2. Ik ben er uiteindelijk met 30 weken zwangerschap mee gestopt omdat mijn tepels vreselijk zeer begonnen te doen. Ik weet niet hoelang ik nu door ga voeden.... Wie weet ga ik tandemvoeden :-k
maar hoe zou je kunnen tandemvoeden dan? ik neem aan dat bij de geboorte de bv weer is aangepast op de jongste met colostrum e.d. en er dus niet meer voldoende voedingsstoffen inzitten voor de oudste? of hebben we zo'n knap lichaam dat de borsten weten wie eraan drinkt en welke melk er moet komen.... net zoalsbij de kangaroe? voor de tussenonsjes... de meimammas zijn niet onozel, heh?
De bv past zich aan aan de behoefte van het jongste kind zodat die in ieder geval niks tekort komt... de oudste kan daar ook prima van meedrinken en zal niks tekort komen omdat die ook al andere dingen eet naast de bv.
Ik heb even op het bv-forum voor je geneusd en wat ik daar vond is dat de oudste inderdaad weer colostrum gaat drinken maar dat dat geen enkel probleem is. De oudere kan wel weer van die spuitluiers krijgen maar dat hoeft niet. Sowieso hoef je je om de voedingsstoffen niet druk te maken, die zijn eigenlijk altijd wel goed. en stranger is ook niet onnozel, die had al voor Sherlock Holmes gespeeld ...
Ik heb er gewoon niet van geslapen vannacht... maar na wat speurwerk ben ik er nu ook eindelijk achter Groetjes, Anakin (toch wel een beetje blond...)