Hello! Begin dit jaar heb ik een missed abortion gehad en waren eigenlijk niet opnieuw bezig voor een kindje maar mocht het komen is het erg welkom. Nu verwacht ik 1 dezer dagen mijn menstruatie, maar aangezien wij rond de ovulatie gemeenschap hebben gehad kan het zijn dat ik weer zwanger ben. Ik had nog zo'n vroege test thuis liggen en dacht ga het gewoon proberen. En zoals te zien is, weliswaar vaag, is er een streepje. Alleen niet erg duidelijk (misschien nog te vroeg). Nu is mijn vraag eigenlijk kan deze test vals positief geven?
Hahah ja hoop dan dat het wat is opgelopen. Ben bang dat het morgen nog geen zin heeft. Werd de test bij jou wel donkerder?
Bij mij wel maar ik verwachtte maar niks maar hoopte natuurlijk wel. Want liet het me vriend zijn en ik zag maar niks ik zat echt zo van shitt straks is het niet waar en toen kwam t streepje toch nog binnen de tijd dus een dag later werd ie niet perse heel veel donkerder maar ik zweette wel even
Vandaag zou, denk ik, mn NOD zijn of morgen. Toch vanochtend getest. Met de kruidvat test. Denk wel dat het positief is toch?