Op naar 2013

Discussion in 'Zwanger worden' started by Flippo123, Dec 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

En dat was 2013....
    Weer een jaar om zonder zwanger te zijn af te sluiten.
    Ik raak er haast aan gewend zou je zeggen nadat ik 2009, 2010 en 2011 ook al zo heb afgeloten.
    Maar wennen doet het nooit.
    Vorig jaar met kerst hoopte ik zo dat we dit jaar met kerst zwanger zouden zijn vooral omdat we toen met de ICSI begonnen, maar helaas mocht het weer niet zo zijn.
    2012 is een zeer bewogen jaar voor ons geweest met de 2 ICSI pogingen en de 2 cryo pogingen die we hebben gehad.
    Cryo nummer 1 die in een vmk eindigde en cryo numer 2 die in een missed abortion eindigde.
    De laatste ben ik bij lange na nog niet overheen, maar goed dat heeft ook tijd nodig.

Een jaar van hoogtepunten van de positive testen die ik in mijn handen mocht hebben...
    Maar daar tegenover ook de verschrikkelijke dieptepunten van de miskramen en mislukte behandelingen.

Aan het eind van ieder jaar had ik de hoop dat het jaar daarop HET jaar voor ons zou worden...
    Een jaar wat we vrolijk en blij in verwachting zouden mogen afsluiten.
    Voor 2013 wil ik er niet meer op hopen... ik durf er niet op te hopen.

Ik weet nog niet eens zeker of we het trekken om in 2013 voor een nieuwe cryo tp zullen gaan.
    Ben zo verschrikkelijk bang dat het weer zo af zal lopen als de vorige 2 keren.
    Tuurlijk weet ik nu wel dat ik zwanger kan worden... maar daar heb je weinig aan als het niet wil blijven plakken.

Op een spontaan wonder voor komend jaar wil ik al helemaal niet hopen... de kans is nihil dus tja... waarom zou je dan hopen?

Januari 2013 hebben we een afspraak staan met ons behandelend gyneacoloog om alles eens goed door te spreken. Dan kunnen we voor ons zelf de balans op gaan maken of we door willen of het hier bij laten.

Voor alle meiden die net als ons nog steeds op een wondertje wachten...
    Ik duim voor jullie en de kaarsjes die ik deze kerst brand... ze branden ook voor jullie.
    Op naar 2013...
    Eens zien wat dat jaar ons brengt!

Sorry voor mn lange verhaal... maar moest t ff van me afsluiten.

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Meid, respect! Laat je hoofd niet hangen, al snap ik dat de kracht nog maar uit een klein hoekje zal komen..

Alles is nog mogelijk, geef niet op! Knuffel!

3. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Lieve Flippo,

Ik lees jouw blog altijd stilletjes mee. En nu spat de pijn en het verdriet van het scherm.
    Maar ben jij/zijn jullie vreselijk sterk!!! Ik hoop dat je ook nu de kracht kunt vinden om het nogmaals te proberen, met het risico dat je hart gebroken wordt.

Ik hoop dat je eerst een beetje kunt uitrusten, je hoofd leegmaken, terug gaan naar de basis om samen weer strijdlustig te worden.
    Er brandt hier een kaarsje voor jou en al die andere meiden die ik het zo ontzettend vanuit mijn hart gun!

Liefs

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heel veel respect voor jou en je man!!
    Heel verdrietig dat jullie al jaren zoveel geduld hebben opgebracht en dat iedere keer niet beloond werd.
    Ik ga heel hard voor jullie duimen want ik gun het jullie van harte!!

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Heftig hoor.......:(

Heel veel sterkte met welke beslissing jullie ook mogen nemen.
    En uiteraard wens ik jullie voor 2013 een prachtige gezonde baby toe!

6. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ik word er stil van. Respect.

Ik heb ook wel een geschiedenis, maar dat wat jij moet doormaken is waar ik zelf zo bang voor ben.

Ik heb te horen gekregen dat ik rekening moet gaan houden met het feit dat er, naast een cervixfactor, bij mij misschien ook sprake is van innestelingsproblemen. Dat maakt me best bang.

Maar ik probeer mijn schouders eronder te houden. Als ik jouw verhaal dan zo lees, dan geeft mij dat wel weer kracht. Soms voel je je alsof je de enige bent, hè.

Ik wens je heel, heel veel sterkte én geluk toe.

Liefs Patricia

7. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Pfff meid heel veel sterkte. Dit is niet niks.
    Ik wens je heel veel kracht toe.

8. wendyz84

wendyz84 Actief lid

Jun 13, 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig meid. Hopelijk vinden jullie de kracht om voor jullie tot een goede beslissing te komen. Ik heb respect voor jullie dat jullie al zo lang bezig zijn met jullie wens en ik duim dat jullie toch binnenkort een kindje in jullie armen houden.

Blijf ondanks alles toch hoop houden want soms kan het onverwacht komen. Dikke knuffel.

9. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Flippo: met kippenvel en tranen in mn ogen lees ik je verhaal, het is (helaas) zo herkenbaar! Gun het meiden als jij zo ontzettend en wat is het toch super oneerlijk dat het dan toch niet lukt, wat een rotwereld is het ook! Ik hoop echt dat jullie het nog kunnen opbrengen om verder te gaan, want het kan nog steeds! Ik ken iemand die 6 miskramen heeft gehad en nu toch goed zwanger is, maar snap wel dat jij daar nu niks aan hebt... Het is gewoon zo moeilijk om hoop te houden als het al zo vaak mislukt/mis gegaan is, maar helaas kunnen we alleen maar hopen dat het toch goed komt. Heel veel sterkte en kracht meis en hoop dat jullie in ieder geval vrede kunnen hebben met wat jullie beslissen! O ja, nog 1 vraagje (als je het aan kunt om deze te beantwoorden): wat is het verschil tussen een mk en ma?

Dikke knuffel!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    View attachment 291731

Lieve meis, mijn kaars brandt ook voor jullie!!!

Heel veel sterkte en kracht en dat het verd... maar eens inderdaad jullie jaar mag worden!!!

Ook inderdaad voor alle andere meiden emt dezelfde wens (ik dus ook.....)

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ow lieve Flippo....:( Wat vreselijk oneerlijk is het soms....

2013 wordt jullie jaar meis!

12. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,884
    2,891
    113
    Noord-Holland
    Knuffel voor jou Flippo. Helaas herkenbaar.. laten we maar hopen dat 2012 snel voorbij is en voor 2013 iets beters.. het is je gegund!

Share This Page