Hallo allemaal, Ik ben bijna 29 en moeder van 2 kindjes. 10 jaar samen met mijn man en daarvan bijna 6 jaar getrouwd. Ik heb een zoon van bijna 9 met diabetes type 1 en adhd. Daarnaast heb ik een dochtertje van 2. Mijn man werkt fulltime en ik partime. we zitten momenteel in de 'bedenk' fase, of we eind dit jaar nog voor een 3e willen gaan. Wie denkt er nog meer na over een 3e?
hallo Sher1986 ook wij zitten in die face ik ben 29(bijna 30) man 33 en hebben 2 kinderen 1 meisje van net 6 en 1 meisje van 8 maanden mijn man zou nog heel graag een derde willen ! ik weet het nog niet ga teveel over de praktiche zaken na denken van passen er wel drie in de auto (ja zou net gaan) als we weg gaan bijvoorbeeld pretpark moet er altijd 1 alleen ik heb maar twee handen die een kindje vast kunnen houden enz hahah gewoon heel erg gr
Ik herken mezelf hierin zeker. Bij ons is het zo dat ik wel een 3e wil (ookal twijfel ik nog wel vaak) en mijn man 2 eigenlijk genoeg vind, maar het niet erg zou vinden als het zou gebeuren. Ik zou ook pas een 3e willen vanaf het moment dat mijn jongste dochtertje naar school gaat. Kosten technisch gezien schuiven de kdv kosten dan door ipv dubbel een kdv betalen. Om me heen denkt een ieder dat we het wel aan zouden kunnen, maar toch vind ik het een stap. Ben ook erg benieuwd hoe de overstap is van 2 naar 3 en kwa tijd indelen etc.