Hallo, Mijn dochter wordt bijna 1 jaar 😀. Maar nu vinden wij het erg lastig om een cadeau te bedenken, ze heeft al zoveel gekregen.. Een houten poppenwagen met pop heeft ze al en ook een loopfietsje staat al op zolder. Ik zou het erg leuk vinden om haar voor haar eerste verjaardag iets te geven wat 'blijvend' is, zodat we later kunnen zeggen 'dat heb je van papa en mama gekregen toen je 1 werd' Heeft iemand een idee? (we wonen niet echt klein ofzo maar toch staat het al aardig vol, zeker in de woonkamer, dus daar willen we ook wel rekening mee houden) Alvast bedankt!
Idd een bedelarmbandje of ander sieraad.. wij waren de tuin aan het opknappen en hebben een houten speelhuisje gekocht, die gaat hopelijk nog wat jaartjes mee!
Leuke ideetjes maar helaas ook bestekjes heeft ze al, 2. Een armbandje ook maar ik houd daar niet zo van, zeker niet bij van die kleine kinderen ☺️ En schoenen heeft ze nog niet gehad, en daarnaast heeft ze een bankrekening dus spaarpot niet nodig 😉. In ieder geval: heel erg bedankt voor het meedenken
vrienden van ons hebben hun kind 365 euro stukken gegeven. Voor iedere dag dat er van je houden 1 hun huis staat ook vol speelgoed
Wij hebben een soort houten schatkist gekocht, deze heeft ze zelf 'geverfd' met vingerverf. Hier stoppen we allemaal spullen in van haar eerste jaar, eerste speentje, eerste flesje, pakje, fotoalbum. Iedereen uit de familie heeft een brief geschreven met hun herinneringen van onze dochter in haar eerste jaar. Deze gaan we bundelen en stoppen we erbij. Ze heeft er nu nog helemaal niets aan, maar wel leuk voor later.
Misschien haar eerste stoeltje? Onze dochter wordt de 25e 1 jaar en dit hebben we aan 1 van de grootouders gevraagd: bol.com | Nijntje Holland Stoeltje - Rood,Tiamo | Speelgoed Er zijn ook stoeltjes waar haar naam op gezet kan worden.
Wij kopen ook haar eerste stoeltje en ze heeft gisteren een hobbelpaard van ons gekregen. Ze is er helemaal gek op. Loopwagentje heb ik wegstaan voor als ze echt 1 wordt.
Een stoeltje, dat vind ik ook echt een leuk idee. Heb ook al een hele leuke gezien, nu manlief nog ff 'overhalen'...