Bijna elke dag verse Jus d 'orange... goed??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Troel, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik doe ook elke dag een glaasje persen :D:)

2. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Ik dronk het elke ochtend tot week 28, echt heerlijk om zo de dag te beginnen. Helaas zit er veel suiker in en door mijn zwangerschapsdiabetes mag ik het niet meer hebben :( Had echt geen idee dat er zo veel suiker in zat, was even schrikken. Als jij verder nergens last van heb dan moet je het gewoon drinken hoor!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zolang jij er geen last van hebt (maagzuur bijvoorbeeld) is het juist hartstikke prima. Lekker gezond!

4. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik moest direct een beetje lachen om je opmerking, want mijn moeder zegt altijd dat ze, toen ze zwanger was van mijn broer, echt bergen sinaasappels at en dat je zo dus een jongetje krijgt (want toen ze zwanger was van mij deed ze dat niet meer). Weet jij al wat het wordt? ;) (ik weet t, ik heb een rare moeder ;)) O wacht, zie net dat je de 20 weken echo nog niet gehad hebt. Volgens mijn moeder wordt dat dus een jongetje ;)

En proost meid, alleen maar lekker toch, verse sinaasappelsap?

5. Troel

Troel Niet meer actief

Haha Zilla wat grappig..! Heb al vanaf t begin t gevoel dat t een jongen is ....:D

vandaag niet kunnen persen ( wat klinkt dat gek "persen", nou nog ff niet hoor;) ) en ben al helemaal aan het afkicken! ;)

jep 27 dec 20 weken echo!! Ssspannend.. ben nu nog meer nieuwsgierig!
    Indd proost! Dan maar sinaasappelsap ipv prosecco :p:);)

6. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Toen ik net zwanger was deed ik dat ook, nu krijg ik maagzuur van.
    Zolang jij er geen last van heb mag je er lekker van genieten.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Lekker doen! Mocht je straks bv geven, is je kindje er ook goed aan gewend en zal hij/zij er minder snel op reageren.

8. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx dames voor de leuke reacties!! Doet me goed!! :) en ben niet de enige zo te lezen.. hihi :D

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hihi, dat wilde ik ook schrijven: volgens mij ben je zwanger van een jongetje!! :D

Ikzelf heb deze zwangerschap (een jongetje) ook veel behoefte aan uitgeperste sinaasappels (ook gepelde, trouwens) en andere zure dingen. Een goot verschil met mijn vorige zwangerschap (een meisje), toen had ik daar namelijk helemaal geen behoefte aan. ;)

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Vind het ook heeeeerlijk maar krijg toch echt een meisje :cool:

11. Troel

Troel Niet meer actief

Haha!! Ben zoooo benieuwd !! Nog heeeel even geduld.... :D blauw of roze..;)

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik was dus ook helemaal verslaafd aan sinaasappels en mandarijnen...

Totdat ik er niet meer zoveel mocht eten omdat ze een vermoeden van zwangerschapsdiabetes hadden. Zat dus teveel suiker in... buuuuh!! Balen.
    Ik kreeg dus serieus de raad van de zwangerschapsdieetiste dat ik beter een kommetje chips kon eten dan 3 sinaasappels. Erg he!!

Deel Deze Pagina