Ik dronk het elke ochtend tot week 28, echt heerlijk om zo de dag te beginnen. Helaas zit er veel suiker in en door mijn zwangerschapsdiabetes mag ik het niet meer hebben Had echt geen idee dat er zo veel suiker in zat, was even schrikken. Als jij verder nergens last van heb dan moet je het gewoon drinken hoor!
Zolang jij er geen last van hebt (maagzuur bijvoorbeeld) is het juist hartstikke prima. Lekker gezond!
Haha, ik moest direct een beetje lachen om je opmerking, want mijn moeder zegt altijd dat ze, toen ze zwanger was van mijn broer, echt bergen sinaasappels at en dat je zo dus een jongetje krijgt (want toen ze zwanger was van mij deed ze dat niet meer). Weet jij al wat het wordt? (ik weet t, ik heb een rare moeder ) O wacht, zie net dat je de 20 weken echo nog niet gehad hebt. Volgens mijn moeder wordt dat dus een jongetje En proost meid, alleen maar lekker toch, verse sinaasappelsap?
Haha Zilla wat grappig..! Heb al vanaf t begin t gevoel dat t een jongen is .... vandaag niet kunnen persen ( wat klinkt dat gek "persen", nou nog ff niet hoor ) en ben al helemaal aan het afkicken! jep 27 dec 20 weken echo!! Ssspannend.. ben nu nog meer nieuwsgierig! Indd proost! Dan maar sinaasappelsap ipv prosecco
Toen ik net zwanger was deed ik dat ook, nu krijg ik maagzuur van. Zolang jij er geen last van heb mag je er lekker van genieten.
Lekker doen! Mocht je straks bv geven, is je kindje er ook goed aan gewend en zal hij/zij er minder snel op reageren.
Hihi, dat wilde ik ook schrijven: volgens mij ben je zwanger van een jongetje!! Ikzelf heb deze zwangerschap (een jongetje) ook veel behoefte aan uitgeperste sinaasappels (ook gepelde, trouwens) en andere zure dingen. Een goot verschil met mijn vorige zwangerschap (een meisje), toen had ik daar namelijk helemaal geen behoefte aan.
Ik was dus ook helemaal verslaafd aan sinaasappels en mandarijnen... Totdat ik er niet meer zoveel mocht eten omdat ze een vermoeden van zwangerschapsdiabetes hadden. Zat dus teveel suiker in... buuuuh!! Balen. Ik kreeg dus serieus de raad van de zwangerschapsdieetiste dat ik beter een kommetje chips kon eten dan 3 sinaasappels. Erg he!!