kinderdagverblijf failliet...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kris8, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    :( Ons kinderdagverblijf is failliet ... per 1 maart !!! Dus praktisch druk aan het regelen dat we andere opvang krijgen.. maar los daarvan.. vind het zoooo sneu voor d`r.. ze heeft het zo naar haar zin daar en ze is dol op de juffen en haar vriendjes en vriendinnetjes...
    pas ging er een juf weg, daar is ze echt verdrietig om geweest.. nu raakt ze ineens al haar juffen kwijt.. alle kindjes, de plek.. alles om nog een jaar iets anders te moeten en dan weer naar school.. ook een grote verandering.
    Op het moment is het al niet zo makkelijk, ze heeft echt een beetje last van verlatingsangst .. dikke tranen bij het afscheid nemen en hoe bekender de juf hoe makkelijker het gaat.. maar ja... straks geen bekende juffen meer..
    ben er verdrietig van..

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh nee! Klote zeg! Misschien kun je beter voor een gastouder kijken? Dat is vaak misschien wat kleiner en persoonlijker voor S. Maar per 1 maart al! Jeetje zeg! Sterkte met je zoektocht in ieder geval!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Gastouder.. ja dat zou wel wat zijn omdat ik natuurlijk ook flexibele opvang nodig heb eigenlijk. Maar ja we hebben " maar " twee dagen nodig.. 4 dagdelen ongeveer... hebben we nu. Gastouder is dan relatief duurder..
    We zijn wel aan het kijken naar kdv wat aan de school zit waar ze straks heen gaat. Is straks de overgang misschien minder klein.. maar die heeft een wachtlijst voor flexibele opvang.. maar goed dan misschien in eerste instantie maar twee vaste dagen en veel puzzelen met ouders enzo met oppassen en dan op de wachtlijst voor flexibele opvang...

ik hang morgen om half 9 in ieder geval druk in de telefoon...

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, dat is natuurlijk nog eens een bijkomende moeilijkheidsfactor, dat je felxibele opvang nodig hebt. Ik wist niet dat GO duurder is als je minder uren afneemt eigenlijk. Ik vind twee dagen ook niet exht weinig. L. ging destijds maar één dag en dat was dan ook nog eens BSO, dus nieteens heel de dag. Maar wij vonden het echt heel erg fijn omdat het zo klein en knus was. L. voelt zich toch minder fijn in grote groepen, dus dit was ideaal. (Tot ze er tot ons verdriet mee stopte en we ook weer terug bij af waren).

Deel Deze Pagina