Haihai! Ik heb va dinsdag al heeeel licht bruinverlies ( ook al eerder op een topic gereageerd). Zat eigenlijk alleen maar op mijn tampon ( die ik soms echt in moest ivm mijn werk, witte broek). Woensdag was mijn langste cyclusdag ( dag 33). VAndaag dus dag 35 en heb er vanmiddag een testje op gewaagd.. Wel veel thee gedronken dus wilde eigenlijk wachten tot morgenvroeg maar had nog een testje van hier liggen en nadat ik ff op dit forum gekeken had vanmiddag, toch getest. En.... een heel vaag 2de streepje! Durf het bijna niet te hopen.. in ronde 5..! Net nog maar 2 testjes gekocht van Kruitvat eigenmerk , morgen weer testen.. Ik weet; een streep is een streep maar toch? Groetjes!
Jaaa! Erg onwerkelijk.. Mijn vriend wil morgen eerst een duidelijke streep zien voordat hij het echt geloofd Ik natuurlijk ook! Wel zeg ik steeds.. maar een streep = een streep! Dat lees ik hier natuurlijk regelmatig
Ik ook voor jou! Las net je topic! We zitten toch een beetje in het zelfde spannende schuitje. ( alleen zit ik nu 3 dg na mijn langst NOD)..
Hoi Jellie, ik hoop voor je dat de tweede test een hele duidelijke streep geeft, spannend ! Hou je ons op de hoogte ?
Haha, ik ken dat, die vage strepen Heb dat nu dus al drie dagen achter elkaar, maar volgende week pas NOD. Heb maar vast de digitale van CB in huis gehaald, want ik geloof het ook pas echt als er "zwanger" staat Jij ook suc6 met testen, hoor! Toi Toi Toi!
Hai! Vanmorgen om 5 uur getest ( na een korte , slapeloze nacht) en het streepje was duidelijker! Nog niet echt met ochtendurine want heb mijn plas maar 4 uur kunnen ophouden. Ging ook pas om half 2 naar bed.. Ik duim voor jullie meiden.. spannend!
op zich is 4 uur al wel redelijk lang hoor.... ik heb de eerste keer getest toen was ik anderhalf uur niet geweest en toen al dikke streep... maar als het streepje nu al duidelijker is dan ben je gewoon zwanger hoor meid
Eeeeeeeeeeeeeeeeeuh... niet doorvertellen hè, maar.... ja.... Als het zo kriebelt heb je toch geen rust... Kwam vanmorgen m'n nest uit, digi CB ertegenaan, en binnen 1 miuut; RAAAAAAAAAAAAAAAAAAK! Ga volgende week even naar de huisarts, voor de zekerheid...
Jellie en kabouter klus,VAN HARTE GEFELICITEERD!Super man!Dat er vele mogen volgen (inclusief mezelf )
nou jellie gefeliciteerd met je test!leuk hoor ga voor je duimen dat alles goed gaat! ook klus van harte! hopen dat alles goed blijft gaan kunnen we straks met z'n alle lekker kletsen over zwangerschaps kwaaltjes hihi en hopelijk met heel wat meer lady's, die ook in spnning zitten! groetjes bianca
Dank jullie wel allemaal! De hele dag gaat als in een roes voorbij.. blij dat we weekend hebben! ZO ben je nog 'bezig' om zwanger te worden en dan 'opeens' ben je zwanger en ben je hopelijk over 8 maanden moeder..