welke zw-testen gebruiken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nic1, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi allemaal,

Komend weekend gaan een hele hoop mensen een test doen, waaronder ik. Nou vroeg ik mij af welke test jullie gaan gebruiken?
    Welke vinden jullie tot nu toe de beste?

2. LieveSchat

16 jul 2008
    30
    0
    0
    Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit welke test je gebruikt toch? Als geld een rol speelt, kun je volgens mij ook heel goed die van Kruidvat bijvoorbeeld kopen.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kruidvat heb je ze: 2 voor 5 euro of 1 voor 7 euro
    Clear blue is ongeveer 10 euro
    DA drogist is ongeveer 8 euro
    Apothekerstest is ongeveer 6 euro nogwat

Ik vind de apothekerstest heel goed is heel gevoelig en lekker goedkoop.

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik heb de testen van matcare gebruikt die vond ik persoonlijk erg makkelijk en niet heel duur. Afgelopen week heb ik de testen van het kruidvat gekocht, 2 voor 5 euro ofzo. Die vond ik persoonlijk niet echt fijn...pipetje, plassen in een potje...neehhh niets voor mij ;)

5. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hai,

Ik vond de testen van het Kruidvat (met pipetje, 2 voor 5 euro) wel prima. En ik vind de testen van sensitest heel prettig. Makkelijk via internet te bestellen, niet duur en de volgende dag al in huis. Testvenster van de sensitest midstream heeft btw een heel leuk hartje (ik vind het grappig, een ander maakt het misschien geen bal uit). Op sensitest hebben ze allerlei soorten testen; dipstick, midstream, casette... Voor ieder wat wils.

Succes en ik hoop dat je snel een positieve test hebt!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dipstick van sensitest testte ik 1 dag voor nod posi mee en ze zijn lekker goedkoop!

7. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb de goedkoopste van de kruitvat gekocht 2 voor 5 euro en die werkte prima.Heb ook 2 maal een digitale gekocht maar moet eerlijk zeggen dat de tekst niet zwanger steeds erg hard aankwam!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik zou die (TE DURE!) digitale testen alleen kopen wanneer ik niet uit de normale test zou komen, dus als je echt raar moet doen om een streepje te zien. Maar dan nog zou ik denken; wacht een aantal dagen, dan zie je echt wel een duidelijke lijn hoor.......dat zegt ook meer dan genoeg. Daar heb ik de tekst zwanger/niet zwanger voor 20 euro niet voor nodig ;)

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Kruidvat 2 voor 5 euro, prima testen, maar vind het zo'n gedoe met pipetje...

Kruidvat 'overheenplas' test (;)) prima (7 euro)

Ik testte met cb digitaal niet zwanger, terwijl ik met de andere testen een vaag lijntje had (uiteindelijk helaas mk geworden). Deze heeft meer Hcg nodig...

Ik was bij de zwangerschap van Jamie erg tevreden over de matcare.. Echt een dikke vette streep! En niet duur!

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Nic,

Ik heb pas geleden met de testen van Sensitest (met hartje in het venster ;) ) 2x positief getest en met Etos zwangerschapstest. Allebei prima en niet al te duur.

Grt Vanilia

Deel Deze Pagina