bijna gebit compleet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mijnwondertje, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zandkasteel

    zandkasteel Fanatiek lid

    12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    ik vind het tot nu toe allemaal erg snel hoor wat ik gehoord heb..
     
  2. mijnwondertje

    mijnwondertje Actief lid

    20 okt 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik sta er zelf ook van te kijken, hier gelukkig helemaal geen drama's gehad met kiezen die doorkwamen

    * klopt ondertussen ff af *
     
  3. zandkasteel

    zandkasteel Fanatiek lid

    12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    hier dus nog geen kiezen, dus ik wacht af...
    ik zeg altijd maar zo ik heb nog nooit iemand van 16 jaar zonder gebit gezien :D Het komt allemaal wel goed
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier met 17 maanden alles behalve de achterste kiezen, die kwamen rond 23 maanden en toen was haar gebit dus compleet.
     
  5. cinnepin7930

    1 dec 2009
    19
    0
    0
    verkoopster op n tankstation
    Schiedam
    Mijn dochtertje is nu 8 maanden en heeft al 4 boventandjes en 4 ondertandjes, denk dat zij ook snel haar hele gebitje compleet heeft.
     
  6. Zijvandehoek

    Zijvandehoek VIP lid

    8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Onze zoon is nu 17+ maanden en had met zijn 13 maanden op de twee boven hoektanden na alle tanden en kiezen.
    Zit echt te wachten op die twee hoektanden :( :D ;)
     
  7. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ben blij dat mij zoon pas 5 tandje heeft. als ze snel doorkomen is het glazuur nog minder sterk en krijgen ze vaak nog s'avonds een voeding, wat het glazuur ook weer aantast. bovendien is de kans groot dat ze heel vroeg wisselen. nee ik vind het prima dat hij er wat langer over doet ben er zelfs blij mee.
     
  8. Snoopy1983

    Snoopy1983 VIP lid

    11 feb 2008
    9.512
    4.709
    113
    Vrouw
    Hier ook pas 6 tanden en nu een doorkomende kies, is volgens mij redelijk normaal hoor. Sowieso is er niet echt een leeftijd voor, de een is nou eenmaal vroeg en de ander wat later. Uiteindelijk hebben ze toch wel een compleet gebitje:D (in de meeste gevallen dan;))
     
  9. miffy11

    miffy11 Niet meer actief

    hier bijna 21 mnd, de laatste 4 kiezen kunnen elk moment doorkomen. paar witte puntjes, gekwijl en bijt op allles wat los en vast zit (behalve de bijtring, want "die is voor baby's")
    dus als mila ze allemaal heeft, gaan we vrolijk door met Fenne..
     

Deel Deze Pagina