Het mag niet te vergelijken zijn met een menstruatie. Innestelingsbloedingen komen overigens vaker niet dan wel voor. Ik ben twee keer zwanger geweest en beide keren geen bloed gezien. Geen roze, geen bruin, helemaal niks... Als je nu bloedverlies hebt, kan dat helaas ook het begin van je ongi zijn. Dat begint vaak ook met roze- of bruinverlies. Succes!
denk inderdaad dat dat bij iedereen anders is...sommigen hebben iets bruin of rose verlies, maar dat hoeft niet altijd de innesteling te zijn je kan ook iets bloedverlies hebben bij je eisprong... xxx
ik wel heeeel duidelijk ik had 3 dagen lichtjes 1 tampon per dag vol dan weer een paar dagen niet dan weer wel en ja hoor zwanger!!!!!!!!!!!!!
Angiebaby, gefeliciteerd!! Dus jij bent een uitzonderin op de regel haha. Goh dan zul je ook wel in spanning hebben gezeten of je wel zwanger zou zijn, of voelde je dat wel ondanks je bruin/rood verlies?
ik zei gelijk tegen mn ouders en vriend dit is anders dan die andere 2 keer voor mn ongie misschien kan het wel eens raak zijn maar was aan de ene kant ook dipperig omdat ik iedere ochtend ging plassen voordat ik naar mn werk ging en dan veegde ik af en dacht ik weer bah moet weer een tampon indoen....en ik dacht dat we net mn eisprong hadden gemist met vrijen maar misschien net allemaal op tijd gelukt hahaha ik heb 3 testen gedaan en allemaal positief en gewoon 2 met middag urine en ik voel ook dat alles nu anders is in me lichaam dus kan er niet meer opheen!!!!!nu nog een mooie echo en dan helemaal gerustgesteld
@Angiebaby: Gefeliciteerd. Spannend hoor. @hier: ik had niet vermeld dat die bloeding bij ongeveer dag 15/16 was. Maar het kan dus ook ovulatiebloeding zijn lees ik nu. Het was iig niet begin van ongi, want t hield na 2/3 dagen weer op. Nu nog geen ongie te bekennen, dus we wachten af.....