Vroeg me af of meerdere dit hebben. Heb best een opgeblazen buik overdag maar als ik lig zit er helemaal geen vorm in is dit omdat ik nog maar 11 weken ben? Vind trouwens dat mijn buik minder is geworden is dit normaal?
ja dat heb ik ook, als ik lig is er niets, alleen je voelt boven het schaambeen een beetje weerstand. overdag ligt het er een beetje aan, soms is mijn buik wat meer opgeblazen, en na het eten savonds is het gewoon een buikje.
jaaaaaa dat heb ik ook hoor!!! ik ben bijna 24 weken zwanger en als ik sta dan lijkt mn buik nog wel ergens op maar als ik lig dan is er niks meer te zien. Ook had ik de afgelopen weken het gevoel dat mn buik eindelijk "echt"begon te groeien maar sinds gisteren is tie weer verdwenen, dus waren het jammergenoeg toch mn darmen .... haha dus maak je maar geen zorgen zelfs met 24 weken kan het dus normaal zijn dat als je ligt je buik verdwenen is....
zwaartekracht als je ligt zakt het meer in je lijf en als je staat naar de grond?? WAAR ZIJN ONZE BUIKEN lijkt wel of iedereen ineens van de syptomen af is en haar buik kwijt is
Wat zijn we toch eigenlijk een druktemakers he . Ik denk niet dat wij ons niet meer druk zullen maken om allerlei dingen, zorgeloze leventje is voorbij