hoi meiden, Ik kom net van d etiolet af en ik heb heel kicht bloedverlies! Zoals jullie zien ben ik nog maar`12 weken... ZOu er een kans op een miskraam zijn... IK heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad en ben toen direct na het ziekenhuis geweest en toen was er niets aan de hand! WAt moet ik doen of nog even afwachten groetjes corinne
Bellen! Voor je eigen gemoedsrust Ik heb het deze zwangerschap ook tweemaal gehad. En voor deze zwangerschap diverse miskramen gehad. Beide keren werd er een echo gemaakt, en er was niks aan de hand. Maar die onzekerheid vond ik verschrikkelijk. Succes.
Ja idd ff de verloskundige bellen ja... Beter 2 keer voor niks dan 1 keer te weinig toch! Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook verschillende keren gehad, was niks aan de hand, maar het baad je wel zorgen hoor! Suc6 ermee Catheleine
Ja BELLEN! Ik heb het ook gehad, veel helder bloedverlies, dus had ook de vk gebeld, die is toen bij mij thuis geweest, en geluisterd of het hartje nog klopte, wat gelukkig ook het geval was. Is zeker schrikken hoor! Gewoon bellen meid! Succes
Hoop dat er niks aan de hand is meid, en dat ze bij je langskomen. Laat je het verder weten hoe het is gegaan? Sterkte girl!
goed dat je gebeld heb! Al is het alleen voor je eigen geruststelling! Hoop dat er niks ana de hand is!
moet om 3 uur bij de Vk zijn. Ze gaan dan kijken of ze het hartje kunnen horen, omdat we ook nog geen hartactie hebben gehoord! Als ze geen hatslag kunnen horen dan moeten we als het goed is door na het ziekenhuis maar dat zien we dan wel.......ben best zenuwachtig xx
Oh wat vervelend. Ik zit nu ook te zoeken want ik ben pas 6 weken maar ook vanmiddag heel licht bloedverlies, licht roze en na aantal keren afvegen was het zo goed als weg. Nu nog iets bruine spoortjes met afvegen maar te verwaarlozen. Heb ook gebeld met vk en die zegt dat het heel vaak voorkomt omdat de baarmoedermond heel erg doorbloed is en er een vaatje kan springen en als het maar niet helderrood met stolsels wordt gepaard met buikkrampen. Wat heb ik een zorgen, zit nu maar op te letten of het niet meer wordt. Wat is dit verschrikkelijk. Nog zo lang wachten op zekerheid..... over 2 weken intake en dan pas afspraak voor echo. Hoop zo voor ons allebei dat alles goed komt, wat een angst..
hoi meiden, Ik ben gister na de VK geweest en ze hebben geprobeert het hartje te vinden maar dat lukte helaas niet!] Ze heeft me door gestuurd na het ziekenhuis om direct een echo te maken. echo gemaakt en ik heb nog nooit zo'n druk kindje gezien! Alles was goed gelukkig wat was ik opgelucht! Mijn banner klopt niet wat hier onder staat en ik zou gister 11w en 3d zijn dat hadden we uitegerekend met de vk. Ik bleek een week verder re zijn..... super man! ben dus vandaag 12w en 4 dagen Ik ben zo blij dat alles goed is!