Pijn in de onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Katerina, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katerina

Katerina Lid

17 mrt 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb sinds aantal dagen pijn in de onderbuik. Deze pijn is stomp en langs mijn baarmoeder trekkend zeg maar, en lijkt dat die steeds hoger gaat zitten (lijk op pijn voor menstruatie maar dan nog ietsje anders). Geen idee wat dat is aangezien ik net 3 dagen lang pijn in mijn rechte onderbuik had en die is nu weg.
    Ik ben steeds moe en kan uren slapen en heb het erg benauwd (niet door het weer), soms draaierig in mijn hoofd en af en toe voel ik mijn maagzuur opkomen terwijl ik nooit last van had.

Wie herkend dit of weet iemand wat het betekenen kan? :(:

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    misschien een testje wagen?
    dat lijkt me het eerlijkste antwoord ;)
    grtz Ramona

3. Katerina

Katerina Lid

17 mrt 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    hi ramona,
    jah die had ik vandaag gedaan maar was negatief en ben al 3 dagen overtijd zeg maar, dus ik zit hier vol met spanning en word al gek van alles, hahah.....was het maar lekker raak zeg :D

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

die symptomen had ik ook en ik was zwanger, maar had dat de vorige ronde ook gehad en werd toen een week overtijd toch ongesteld... Beide keren trouwens een negatieve test, alhoewel ik bij deze ronde dus zoiets had van: hmm, volgens mij ben ik echt wel zwanger, (had m'n eisprong getempt en m'n temp was sinds dat moment hoog gebleven).
    Maar uiteindelijk testte ik pas bij 2,5 week overtijd zwanger... Hoop dus voor jou dat het eerder duidelijk is, :)
    Je kunt in principe om de 3 dagen testen, (vaker heeft geen zin, die drie dagen staan voor de verdubbeling van je hCG, als je elke dag gaat testen, haalt dat dus niks uit). Maar je kunt ook wat langer wachten en kijken of je toch niet ongesteld wordt...

Deel Deze Pagina