bijna geen kwaaltjes meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noura, 11 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik voel me steeds beter, mijn holle weeige gevoel in mijn maag is weg, ik heb niet meer van die misselijkheids vlagen. ik heb ook niet meer de hele dag honger, en lust ook weer koffie soms. en ik ben niet meer zo moe. ik had niet gedacht dat die kwaaltjes al weer zo snel over zou gaan, ik had gedacht met 14 weken ofzo.
    maar wel lekker hoor.

2. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    das toch mooi meid. wees blij, en heb je de echo al gehad, om te kijken of er echt een beebje in je buik zit? geniet mr ff van de klachtloze tijd....wie weet krijg je straks wel last van weer andere dingen!!

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ah ja ik heb dinsdag al de echo gehad, en er zit echt een beebje. een kleine druktemaker die lekker aan het bouncen was. alleen toen ze een foto wouden maken ging die eigenwijs naar ons toe liggen. haha eigen willetje he.
    maar volgende week komt er nog een echo.

ik vond het alleen wat vroeg dat de kwaaltjes ineens weg waren. alleen mijn borsten zijn nog groot en doen zeer.

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey noura,
    wat fijn dat je klachten al over zijn, wees blij, zeker met dik weer!!
    vanaf wanneer kreeg jij je klachten, heb namelijk helemaal nergens last van! alleen dan van kortademigheid, maar kan ook aan het weer en hooikoorts liggen denk ik... nou ben ik ook nog maar heeeel net zwanger maar je hoort zoveel misselijkheidsverhalen...
    liefs van bianca

5. aardbei

aardbei Lid

16 mei 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Ja hoor heb ik ook last van gehad en nu gaat het steeds beter, het echte misselijke was van de ene op de andere dag verdwenen en ik kan ook steeds nomaler weer wat eten, hoort erbij en wat een geluk toch dat het niet de hele zwangerschap duurd he. je borsten zullen naar alle waarschijnlijkheid net als bij mij gevoelig blijven en groeien en uiteindelijk melk gaan geven en dat kan ook al ver voor de geboorte gebeuren, had ik bij de andere ook last van.
    gr. en succes verder.

6. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Wat een mazzel! Ik wou dat ik er ook geen last meer van had.
    Ik heb last van:
    -Opgeblazen gevoel de hele dag
    -misselijk
    -obstipatie
    -doodmoe
    -prikkelbaar
    -honger gevoel

Ik vind deze zwangerschap tegenvallen vergeleken met mijn 1ste keer.
    Ik heb van alles last.... :cry:

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mazzelaar :) Ik heb vanochtend mijn eten weer gerecycled helaas. De warmte wil ook niet echt meewerken moet ik zeggen. Hoop dat het bij mij ook snel beter zal gaan.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja daphne ik hoop ook dat het gauw wat beter gaat met je. ik kom net uit mijn werk, en moest wel even gaan zitten want was echt heel moe, dus dat is nog niet helemaal over.
    en vanmorgen had ik toch een beetje vreemd gevoel in mijn maag, maar dat was maar even.

toen ik 4 weken zwanger was, was ik heel erg moe, en had hele zere borsten. hierdoor dacht ik dat ik wel eens zwanger zijn kon.

ik geloof met een week of 6 dat de misselijkheid begon. niet heel extreem hoor, maar wel de hele dag zo`n naar gevoel, en dan savonds was het het ergste. de andere kwalen waren draaierigheid en honger.

9. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    de moeheid komt nu ook wel ja, alleen in de middag rond een uurtje of 3, ff een bakkie koffie dan en het gaat weer helemaal goed!
    borsten doen niet zeer, tepels zijn alleen iets gevoelig als het bedlaken eroverheen wrijft...

Deel Deze Pagina