HELP: PMS of toch eerste symptomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjaak, 1 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hoi meiden,

Wie herkent dit:
    1e ronde: flink klachten gehad, dacht dat ik zwanger was, maar bleek ontpillen te zijn (een woord dat ik toen nog niet kende)
    2e ronde: geen PMS-klachten, voelde mij prima, dag van NOD en dag daarna buikpijn en bloedverlies, toen nog 2 dagen een drupje bloed en that's it (4 dagen is nieuw voor mij)

Nu (3e ronde): ovulatie zondag 21/5 (7 dagen hiervoor geklust, dus kleine kans). NOD 3 of 4 juni a.s. Maar nu sinds 2-3 dagen toenemende klachten van PMS of toch eerste symptomen??
    - droge ogen
    - warm gevoel onderbuik
    - rugpijn
    - emotioneel labiel en schoonmaakwoede
    - hoofdpijn, continue
    - zuurbranden, continue (zakt als ik iets eet, maar komt snel weer terug)
    - slecht slapen
    - obstipatie

Heb gisterochtend en vanochtend een CB-test gedaan, maar was negatief. Hoe lang duurt het voordat je je lichaam leert kennen? Is dit gewoon PMS (had tijdens de pil altijd buikpijn en verder niets)? Heb ondertussen CB-test digitaal gekocht: is dit een gevoelige test of juist niet?

Zoals jullie lezen: lang verhaal, hoop vragen :( en hoop onzekerheid! Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes Sjaak

2. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Oh ja,

(omhet verhaal nog langer te maken :oops: :oops: )

Vergeet te vermelden dat ik 25 mei een gedurende dag onwijze buikpijn heb gehad (krom in bed), zonder verdere klachten.

Volgens mijn moeder had zij dat ook bij haar innesteling. Maar 4 dagen na een ovulatie al een innesteling: lijkt mij veel te vroeg, toch?

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Spannend, het zou kunnen. Een innesteling kán heel erg pijnlijk zijn. Misschien had je je ei iets vroeger. Ik zou je NOD gewoon rustig afwachten en dan nog een keer testen. Succes.

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wie weet!!!
    Je hebt ook vroeger getest dan je NOD zie ik dus het kan nog alle kanten op :)
    Spannend hoor,ik ga vast duimen!!

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Bijna al deze klachten heb ik ook..
    Spannend hoor..
    Ik zou over een dag of 5 nog een keer testen.. Misschien dat je te voreg was. Ik duim voor je

6. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Dank jullie wel, meiden.

Ik hoop ook dat ik te vroeg heb getest (vanochtend weer negatief, 2 dagen voor NOD).

Chagerijnig :( ... en beginnend zeurend gevoel bij mijn rechter eierstok (alsof ik weer een ei voel)...

@bar: betekent dit dat ik je mag feliciteren??? Ik hoop het zo voor je (heb de andere topics vol spanning gevolgd..)

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    die symptomen klinken mij erg bekend in de oren Sjaak, ik hoop voor je dat het raak maar ik zou nu toch wachten tot 1 dag overtijd om een nieuwe test te doen, voor je nod testen geeft vaak een negatieve test terwijl je wel zwanger kan zijn, ik zou jezelf nog meer teleurstelling besparen en echt nog even wachten, hoe moeilijk dat ook is.

sterkte met wachten en heel veel succes

8. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hoi meiden,

Even een kleine up-date. Nog geen :evil: :evil: dus dat is een goed teken, maar het voelt toch of ze komen...

Heb vanochtend voor het eerst geen zwangerschapstest gedaan (dankzij jullie advies!). :D

Een heleboel klachten die ik had zijn namelijk ook verdwenen: mn het chagerijnige en de hoofdpijn. :D :D
    Het emotioneel labiele, schoonmaakwoede (kon ons huis wel gebruiken ;) ), af en toe nog rugpijn en zeur/steek rechts onderin buik en zuurbranden blijft nog wel.

Heb nog 1 testje in huis, bewaar deze voor maandag (als het lukt ;) )

@bar: sorry, had je verhaal niet helemaal gelezen..

9. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Ik duim voor je! Nog twee daagjes dus :D Spânnend!

10. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Ik ben erg blij met jullie steun en advies: net een verleidelijk moment bij het boodschappen doen: kwam langs da-drogist, maar ik dacht aan jullie advies en heb geen extra test gekocht! ;)

(nog steeds geen :evil: :evil: )

Ik duim ook voor jullie!

11. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hoi meiden,

Onzekerheid alom!!!

Nog geen :evil: :evil: dus dat is goed :D :D .
    Bij tampontest heel klein beetje roze slijm (sorry voor de omschrijving), maar geen krampende buikpijn. Nog steeds licht zeurderig gevoel bij rechter eierstok. Af en toe hoofdpijn en vol gevoel in keel (zenuwen??). Maar niet misselijk, overgeven, niet chagerijnig meer. Wel enorme obstipatie.

En dan nu... de test: CB-digitaal gaf een foutmeldig!!! Heb hem bekeken: controle-streep duidelijk blauw, leek een tweede streepje te zijn ontstaan (iets duidelijker nu hij iets is ingedroogd) maar er zat vanaf dat 2e streepje een soort blauwe veeg/waas.....

Herkent iemand dit??
    Wat betekent dit???
    Welke test moet ik morgen kopen, als ik nog geen :evil: :evil: heb??

Groetjes van een onzekere Sjaak

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zou gewone test halen van clear blue of van predictor die zijn ook betrouwbaar heb ik gehoord.

Liefs meliske

13. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hoi meiden,

Afgelopen dinsdagochtend toch een positieve zwangerschapstest (clearblue). Erg blij.

Helaas ben ik diezelfde avond nog :evil: :evil: geworden (met stolsels etc). :cry: :cry:

14. Angelina

Angelina Niet meer actief

O nee, wat ontzettend erg zeg. Ik wens je heel veel sterkte toe.

Angelina

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat naar voor je zeg!! Maar troost je, de meeste dames hebben dit wel eens maar weten niet dat het is gebeurd om de ongi op redelijk de normale datum komt.....

16. Wat ongelofelijk vervelend, ik leef met je mee!
    kus Esther

17. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0

DAt snap ik niet, hoe kan je zwangerschapstest positief zijn als je toch ongi wordt???

Deel Deze Pagina