Ik ben op 28 februari gecuretteerd, vanwege een missed abortion. Op 28 maart (precies 28 dagen na de curettage)ben ik weer ongesteld geworden. Dit was iets heviger dan "normaal" Maandag dacht ik dat ik ongesteld geworden was. (26e dag, dat is bij mij ook wel normaal) het was echter maar 1 druppel en aan mijn tampon 's nachts zat helemaal niets. Dinsdag ook heel heel licht bloedverlies gehad en sinds gisteravond is het over. Normaal heb ik toch wel een dag of 5 a 6 bloedverlies. Ik begin nu een beetje te twijfelen: is dit normaal na een curettage, zo weinig, of zou het toch misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn? Zal ik dit weekend testen of gewoon afwachten wat er volgende maand gebeurd?
Hier hetzelfde. Drie dagen voor nod licht bloedverlies, vandaag nog een druppel, maar het lijkt en voelt niet of ik ongesteld ben! Wel steken in mijn buik. Ik heb dit twee keer eerder gehad sinds ik probeer zwanger te worden. Maar werd elke keer toch gewoon ongesteld... afwachten dus.
Ik ben ook drie keer gecurreteerd, waarvan de laatste twee keer voor dezelfde miskraam. De gynaecoloog waarschuwde mij wel dat als mijn menstruatie uitbleef of niet normaal weinig zou zijn, dat er een kans was dat ik verklevingen had. En dat zou niet best zijn. Gelukkig had ik dat niet, maar als je over een paar dagen geen positieve test hebt en je bent niet ongesteld geworden, misschien moet je dan toch even bellen met de gyn. Succes! Enne, ik hoop natuurlijk ook voor je dat het een innestelingsbloeding is!
Na mijn curettage (6 feb) ben ik nu al voor de derde keer ongesteld. Vorige maand had ik op dag 21 ook heel weinig bloedverlies en daarna niks meer, dus we hoopten al op een innestelingbloeding, maar op dag 29 ben ik dan toch ongesteld geworden. Ik hoop voor jou dat het wel innesteling was. liefs juni