ronde 9 - wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca84, 24 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hallo. Ik zit nu in ronde 9. Had eerlijk gezegd met mijn 22 jaar verwacht dat ik wel even binnen 3 maand zwanger zou zijn. :oops:
    Ik heb echt een dip. Toen ik een paar dagen gekeden ongi werd, was ik zo teleurgesteld en kwaad. Ik heb echt gejankt. Mijn man was er ook wat af: "Ik had echt een gevoel dat het goed zou komen deze maand".
    Komt dit bekend voor? Zou dit voor iedere vrouw even een echte dip zijn om daarna gewoon weer vrolijk door te gaan?

2. Angelique79

22 jan 2007
    76
    0
    0
    Dan kan ik je troosten.
    Ik heb het zelfde gehad en ben een jaar bezig geweest en was ook 22 jaar en 23 jaar dat ik was bevallen van een dochter. En op het moment dat ik 9 mnd bezig was heb ik een knop omgedraaid en ben aan mezelf gaan denken. Ben toen ook nog eens een paar kilo afgevallen en toen zat ik super in mn vel en werd zwanger zonder erover in de stres te zitten. Wij zijn nu weer bezig en heb nu ook weer een beetje hetzelfde gevoel kan alleen die knop nog ff niet vinden om om te draaien hahaha. Maar ik weet zeker dat het goed komt met jullie. Probeer lekker te genieten van elkaar en ga leuke dingen doen. Wens jullie heel veel succes!
    Hoop dat ik je een beetje moed heb ingepraat!

Groetjes

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Bianca,

Zit ook in de 9e ronde, ga morgen een testje wagen. Het zou leuk zijn om voor de verandering eens een keertje wèl een lijntje te zien.....
    Jouw gevoel herken ik, ik heb dat dus ook vooral de eerste dag als mijn menstruatie door breekt. Ik voel me dan echt down en kan me herinneren dat ik toen echt een hele waterval heb gehuild, dat luchte wel op. Dus misschien is het wel normaal dat je even in een dipje zit.
    Moet zeggen dat het dan tegen het eind van mijn menstruatie wel echt verdwenen is die dip (misschien omdat er dan een nieuwe eitje=nieuwe kans in aantocht is).
    Ik wil je veel succes wensen en misschien behoor je binnen een kleine periode wel tot de gelukkigen.

Groetjes Vanilia

4. Niet meer actief

hallo

na een hersteloperatie van 5 u in UMCG in 2006 in juli zijn wij ook begonnen aan een lange reis naar dat ene wondertje wat ons zeer gelukkig zou maken ....sept 2006 een MK gehad en nov 2006 een hsg gehad en alles bleek goed te zijn geen obstakels maar inmiddels in ronde 9 beland nu weet ik dat het bij mij langer zal duren omdat ik in die leeftijds catogorie zit van langer w8 op een wonder

maar elke maand is weer slopend ookal wil je het niet en al wil je e rniet teveel aan denken toch doe je het automatisch elke maand als je toch weer ongi word is een dip en nee je bent niet alleen die zich zo voelt daarom blij met dit forum zodat je af en toe het even van je af kan tikken

wij zitten nu weer in de afwacht fase wie weet mei onze geluks maand

liefs kaley knuffelllll

5. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ook wij zitten in ronde 9 en ik herken alle verhalen.
    misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig maar ik heb het idee dat wij vrouwen er allemaal redelijk veel mee bezig zijn om zwanger te worden.
    het is toch ook logisch als je iets heel graag wil maar waar je eigenlijk geen controle over hebt.
    ik ben nu sinds een kleine 7 weken serieus aan het afvallen om mijn zinnen een beetje te verzetten en ik moet zeggen dat dat erg goed gaat. ben nu al 12 kilo lichter . maar nu het einde van mijn cyclus weer nadert moet ik zeggen dat ik weer heel veel aan een klein hummeltje zit te denken en ik ben bang dat de teleustelling weer heel groot zal zijn als ik evt. ongi ga worden.
    als het deze maaand weer niet is gelukt gaan we volgende week eens de huisarts opzoeken en kijken of die ons verder kan helpen.
    iedereen heel veel succes en probeer te denken aan alle mooie dingen die je wel hebt. (helpt vaak bij mij als ik weer eens depri ben.
    hele dikke kuzz

6. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hoi,

Ook wij zitten in ronde 9. Ken het gevoel ook helemaal. Ik heb altijd al ver voor de menstruatie klachten, de dokter noemt het pre menstrueel syndroom. Wel heel vervelend; buikpijn, zere borsten, af en toe misselijk, huilbuien.

Ik probeer zo mijn best te doen er niet te veel aan te denken, maar door de klachten moet ik er juist weer veel aan denken, je wordt er dan steeds aan herinnerd.

Zodra ik mijn menstruatie heb, ben ik er weer vanaf en begin vol goede moed weer aan de volgende ronde. De laatste keer heb ik echt een paar dagen moeten huilen. Ben dan ook zo bang dat het niet lukt, maar probeer wel te relativeren.

Iedereen veel succes!

Liefs Knollie

7. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hier is ronde 9 sinds vandaag ook een feit. Na 5 dagen overtijd zijn dan toch de :evil: :evil: gekomen. Dus vol goede moed weer deze ronde in!
    Dat het voor alle dames maar een vruchtbare periode mag worden :D

8. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Hier nog iemand die bezig is met ronde 9.Je hoopt allemaal dat je snel zwanger zult raken maar als het dan op zich laat wachten dan valt het erg tegen.Ik ga bijna twijfelen of het wel gaat lukken.Maar we blijven positief.
    Groetjes Jo

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hier nog één in ronde 9.
    Ik ben ook altijd bang dat het niet gaat lukken.
    Maar we houden moed en ik probeer het zoveel mogelijk los te laten.

Groetjes Jinky

10. NicenChar

NicenChar Actief lid

1 okt 2006
    124
    0
    0
    Ik ken je dip deze heb ik namelijk vorige week gehad toen ik ongesteld werd. Hopelijk hebben we de komende periode meer geluk!

Deel Deze Pagina