Heb ook eigenlijk nergens last van gehad tot een week of 2 terug. Geen gekke eetbuien, niet misselijk, niet duizelig, geen nare pijntjes of andere kwaaltjes... Alleen nu gevoelig tandvlees en de aderen op mijn borsten lijken meer en meer op het stratenboek van parijs ofzo maar ja, als ik jou was zou ik lekker genieten van het feit dat je (nog) nergens last van hebt, hopen maar dat het zo blijft!
Hallo, ik had tot aan vorige week ook nergens last van maar nu kan ik niet stoppen met overgeven, ben zelfs al afgevallen, het is in ieder geval geen pretje. geniet er nog maar even van.
Hoi hoi, Ik heb ook eigenlijk nergens last van en begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik ben ook instaat om weer een nieuwe test te doen omdat ik weinig tot niets voel... Vorige week wel een vroege echo gehad en er was een vruchtzakje te zien. Ben dus echt zwanger, maar zonder echte symptonen blijf ik ook steeds twijfelen... Maar goed wel beter zo dan als je steeds boven de wc moet hangen...! Vrijdag komt moeders voor moeders voor een intake. Ze gaan dan ook een test doen. Hopelijk is die nog steeds positief!
ik voel wel wat, nog steeds dat ongigevoel in buik, rug en benen, en m'n borsten zijn ietwat beurs zo lijkt het. Maar niet overdreven ofzo. Moe ben ik altijd al, maar dat is gelukkig niet erger geworden anders had ik helemaal geen kant meer uitgekunt maar weinig klachtjes ook nog. Donderdag komt iemand van moeders voor moeders, dat geeft weer even een bevestiging hoop ik en daarna ga ik bellen naar de vlos en de huisarts...
Hier is het heel wisselend. De ene dag voel ik me echt zwanger, maar de andere dag ben ik alleen s avonds van meer moe en heb dan wat gerommel in de buik. Omdat ook mij dat wel eens een beetje onzeker maakt heb ik er net maar weer eens een echte streepjes test tegenaan gegooid en de test streep is wel 4 keer donkerder dan de controle streep Zo donker was de streep nog nooit, dus het aantal hormonen neem gestaag toe gelukkig. Lientje
Wees blij dat je nog nergens last van hebt.. Maar goed, je bent pas net zwanger misschien komt het nog. (al hoop ik van niet voor je)
Hoi, Ja, ik heb het ook. Bijna nergens last van, alleen dat mijn broek niet meer dicht kan. En moe, zoals jij ook omschrijft. Kan niet wachten tot volgende week donderdag, eindelijk echo!
Hoi Met zeven weken zwangerschap bij mijn eerste werd ik me toch misselijk en moe. Nu ben ik nog niet zover, maar kan niet wachten want nu merk ik er weinig van behalve dat ik onvoorstelbaar veel onderrug klachten heb en dat is absoluut geen pretje, dus hoop dat alles soepeler gaat worden waardoor de pijn minder wordt. Ik wens iedereen verder een goeie zwangerschap toe en 27 november mag ik bij de gyn komen dezelfde dag dat ik ook examen voor me werk heb dat is minder. Succes allemaal. Gr. Chantal