klinkt misschien raar maar is vet haar en erger stinken (lichaamsgeur) vooral na het slapen ook een symptoom want dat viel me erg op deze weken. mn haar moet ik nu elke dag wassen anders word het echt goor. verder heb ik buikkrampen, slecht slapen, stuiteren van energie, niet stil kunnen zitten, weinig echt eetlust en smaak in eten, maar geen misselijkheid dus eet wel gewoon genoeg.
Jaa dat heb ik ook, volgens mij ga je ook beter ruiken als je zwanger bent. Ook ik vind nu dat ik al heel snel naar zweet stink, vooral na het slapen, ik doe gewoon wat vaker deo op en was mezelf vaker nu. Vet haar heb ik ook helaas ook sneller, dus dat wordt iedere dag even douchen Gisterennacht werd ik wakker en had ik een echt een hele erge buikkramp, die een paar minuten aanhield, het trok zelfs door tot aan benen. Ik dacht echt dat het even niet goed ging. Net op het moment dat ik mijn man wilde wakker maken, trok het langzaam weg en ben ik weer in slaap gevallen. Ik dacht nog, als dit hetzelfde is als een wee, pfff wat staat me later dan nog te wachten. Verder ook hier: slecht slapen, vroeg wakker, schoonmaak-aanvallen , weinig eetlust, misselijkheidsvlagen. Ik probeer wel goed te eten, ook al ben ik misselijk, dan trekt het vaak weer even weg.
ja ik heb ook nog steeds de ongi krampjes. opzich niet fijn maar wel een leuke herrinnering : hallo mama ik ben er nog! 2 dagen geleden ook even dubbel gelegen van de pijn maar weet zeker dat de bevalling nog 10x zo erg word! oh en veel plassen hahaha ik zei mn vriend al, die kleine rijstkorrel danst nu al de samba op mn blaas! maar mij hoor je niet klagen, tot nu toe gaat het allemaal super. voel me top.