Test Negatief later toch positief?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nadesy, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je overtijd bent,je een test doet en die geeft aan dat je niet zwanger bent,en een paar dagen erna doe je weer een test en dan is hij wel positief? ik ben nu al 6 dagen overtijd,wat best lang is voor mijn doen,Afgelopen Zaterdag heb ik een test gedaan,maar die was negatief,maar ik ben nu nog niet ongesteld,vind het best spannend allemaal. dus het is ff afwachten!

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Er zijn meerdere meiden hier die dat hebben gehad.
    (zelfs 3 weken overtijd)
    Het kan zijn dat de hcg in je urine nog niet hoog genoeg is om de test positief te laten uitslaan...
    En het kan zijn dat je eisprong iets later was, dus dat het daarom langer duurt voordat je ongi komt.

Het kan nog alle kanten op dus... maar in jou geval, zou ik over een paar dagen nog eens testen. En anders langs de HA gaan voor een bloedtest, omdat je anders nooit zo lang overtijd bent geweest.

Succes ermee!

3. Niet meer actief

Dat komt idd weleens voor.

De hoeveelste ronde is dit voor je? Bij ronde 6 was ik ook ineens 7 dgn overtijd, terwijl ik daarvoor altijd regelmatig ongesteld was.

Maar het kan ook zijn dat je nog niet genoeg van dat hormoon in je lichaam hebt, dus je zou woensdag of zo bijvoorbeeld nog een keer kunnen testen.

Succes!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hoi, wij zijn nu bijna aan jaartje bezig voor ons tweede kindje maar niet echt intensief,ik ben 9 van de 10 keer optijd,het is wel eens voorgekomen dat ik 5 dagen overtijd was maar meer dagen ook niet,vorige maand was ik 4 dagen te vroeg wat ook nooit voorkomt,en ik dacht dat ik nu de 4 dagen inhaalde t,maar het zijn er inmiddels al 6 ja ik denk ook dat ik Woensdag als ik het dan nog niet bent een keer ga testen

5. Niet meer actief

Spannend! Ik hoop het voor je!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Dankje,dat is lief van je,Ik hou je op de hoogte

7. Nadesy

Nadesy VIP lid