mijn menstruatie start 8 januari en afgelopen 12 januari. de volgende 3 dagen na mijn menstruatie hebben wij sex gehad. 13-14-15 januari mijn cyclus is 29 dagen strikt elke maand hetzelfde. nu had ik zondag, maandag ongesteld moeten worden niets, vroege zwangerschap test gedaan Negatief, gisteren ochtend een test van de kruitvat gedaan Negatief. vandaag nog niet ongesteld, ik heb geen stress maar dit bezorgd me stress.. ik heb opgezette (volle) borsten, pijnlijke tepels als er water overheen loopt, of aanraak, totaal niet misselijk, wel moeie ogen en chagrijnig om nix, meer plassen en meer honger. zeurende pijn in me onderrug, moeie benen te lui om op te staan, opgezette dikke buik. Iemand ervaring ermee of je zwanger kunt zijn ?
Ik denk wachten en eventueel een paar dagen later nog eens testen.. Misschien had je wel een heel vroeg ei en je partner superzaad... dus wie weet... Succes met wachten..
misschien ben je er onbewust zo mee bezig dat je het toch tegen houd..heb ik ook gehad. als je over een paar dagen nog niet ongi bent zou ik even weer testen
t lijkt me niet dat je zwanger bent ,want 3 dagen na je menstruatie is er toch geen ei . die komt pas tussen dag 10 en 14 na je menstruatie . zo is de regel iig . ik weet niet of t echt kan dat je 3 dagen na je mens al een ei hebt !!?? miss ff googleen
miss heb je hier iets aan De duur van de menstruatiecyclus wordt vooral bepaald door de eerste fase. Bij een gemiddelde cyclus van 28 dagen valt de eisprong op dag 14, precies in het midden. Maar als de cyclus langer of korter duurt, verschuift de eisprong naar voren of naar achteren. De eerste fase kan dus ook een week duren, of drie of vier weken. De tweede fase van de cyclus, na de eisprong, duurt altijd veertien dagen, met hooguit twee dagen verschil van :Zwanger worden en de menstruatiecyclus
Op zich lijkt het me niet dat je zwanger bent, maar ja..... Eerste dag van je laatste menstruatie:8 januari 2012 Een beetje vruchtbaar:20 januari 2012 Vruchtbaar:21 januari 2012 Erg vruchtbaar:22 januari 2012 Eisprong:23 januari 2012 Innesteldag:28 januari 2012 Vanaf hier kun je testen:6 februari 2012 Ik heb even gekeken met de calculator hier op ZP, maar in principe zou je tussen 20 en 23 januari op je vruchtbaarst zijn geweest ivm eisprong. Dus vind de duur tussen evt ei hebben en de aanwezige zaadjes vanaf 14-1 wel behoorlijk lang. Maar ja er zijn ook verhalen bekend van dames die wel zijn bevrucht met dergelijke tussenpozen.
dank je wel voor de reacties en ik heb gelezen dat zaad maximaal 7 dagen in leven kan blijven dus 15 januari sex gehad en dan zou ik mijn vruchtbare periode vanaf de 19e zijn ? volgens heeeeeeeel veel diverse internet sites
kan aan mij liggen maar is het niet een beetje vroeg voor al deze symptomen als je zwanger zou zijn? als je zwanger bent ben je pas 3/4 weekjes zoiets? toen had ik nog nergens last van iig...
Het lijkt erop dat jij van 19-01-2012 tot 24-01-2012 het meest kans maakt op een zwangerschap. Als je zwanger wordt, zal je bevallen rond 15 Oktober 2012.
neehoor, je moet uitgaan van 10-14 dagen vóór je menstruatie. Als je een korte cyclus hebt kun je dus best een eisprong hebben vlak na menstruatie (zoals ik heb).