Fijn toch geniet er lekker van ik heb momenteel ook helemaal nergens last van. Zou zeggen dat ik twijfel of ik wel zwanger ben lang leve de echo hahaha Heb afgelope maandag de nekplooimeting gehad gelukig was alles goed en geen rare dingen. Jij 7 feb. Je echo spannend he Voor de rest zou ik zeggen geniet ervan Xxx
jah ik heb as dinsdag de 1e echo...als alles goed is zal dat mij ook geruststellen. Ik heb enkel af en toe zere borsten. Vanochtend heel ff misselijk, maar wat wil je als je een boterham met kip kerrie salade voor je man staat te smeren om half 7 sochtends hahahah... En ik ben snel moe opt moment, maar kan ook door de winter komen. Dan ben ik vaak zo futloos hihi..
Heel herkenbaar! Eerst voelde ik zoveel dat het zwangerschap betekent. Misselijk, moeiheid, pijnlijk borsten.... Maar nu... alleen als ik knuffel met mijn vriend of me omdraai in mn bed doet mijn borsten pijn... Maar nadat je eerste echo hebt gehad, voel je je echt zwanger! Nu gewoon ervan genieten!
ik ben nog maar een paar weken zwanger, maar vorige week had ik een hele rare hoofdpijn, maar dat is nu weg. het enigste wat ik nu nog heb is dat ik af en toe ontzettend moe ben, dan ben ik echt helemaal op!! en ik heb een heel naar gevoel heb ik mn lies..het is echt een heel naar gevoel, beetje trekkend en zeurend gevoel. herkennen jullie dat ook?? gelukkig doet een warme kruik wonderen
nou ik kan zeggen dat ik nu wel symptomen krijg hahaha... gisteren super misselijk geweest vanaf een uur of 5 smiddags. overgegeven en vanaf 8 uur tot volgende dag 7 uur geslapen. En zowieso ben ik vaker misselijk:S niet elke dag gelukkig..vanavond echooooo
hier ook zo geweest. als ik ongesteld was had ik overal last van...koppijn, pijnlijke borsten...buikpijn. ik wist dat ik zwanger was omdat ik ineens nergens last van had! heb me de hele zwangerschap ook kiplekker gevoeld dus zou me geen zorgen maken maar juist genieten dat je nergens last van hebt