bijna geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pin, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik voel ook bijna niks, ben alleen heel moe. Het is helemaal niet erg als je weinig kwaaltjes hebt, het zegt helemaal niks over of het goed gaat met je zwangerschap of niet.
    Als je zo onzeker bent kun je altijd je VK bellen, die kan je misschien wel geruststellen.

2. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    we zijn een paar dagen verder en ben benieuwd hoe het met jullie is!
    ik ben 6 weekjes zwanger en heb ook geen symptomen en maak me daar eigenlijk ook wel zorgen over.

Gr. Allmine

3. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je bezorgdheid wel, ik heb ook weinig symptomen. Toch merk ik af en toe dat ik toch een watw weeig gevoel heb bij de maag, of zoals vandaag dat ik toch mijn hand op de buik leg, omdat het niet zo lekker voelt. Het valt me wel op dat ik sinds twee dagen helemaal geen hoofdpijn heb gehad. Hoe weinig het dan ook aanwezig was.

Niet iedereen heeft symptomen en bij de een is het ook meer aanwezig dan bij een ander. Het is makkelijk gezegt, maar wij moeten hier niet teveel over inzitten.

4. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Ha meiden!
    Hier nog steeds weinig symptomen, idd af en toe een weeïg gevoel id maag en sinds een week zijn mn tepels wat gevoeliger.
    gisteren voelde ik mn baarmoeder wat verkrampen/trekken bij inspanning.

Dinsdag kan ik al terecht bij de verloskundige, maakt gelijk een echo, spannend hoor!

hoe staat het met jullie symptomen?

5. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weinig last, gisteren een beetje weeig op de maag, verder helemaal niets. Vandqag gewerkt, maar geen symp. Wel is mijn onderbuik wqt meer opgezet terwijl ik in kg wat lichter ben geworden.

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    's ochtends ben ik een beetje misselijk. De rest eigenlijk niets. Wat meer honger en slecht slapen, maar ja, dat heb ik wel vaker. Omdat ik me bij de vorige vreselijk voelde, kan ik er nog niet erg van genieten. Maar ik hoop eigenlijk wel dat het zo lekker rustig blijft. Dit wordt, als alles goed gaat, mijn laatste zwangerschap dus ik zou het fijn vinden van deze te kunnen genieten.

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    gelukkig heb ik ook nog niet zoveel last.... last van borsten/tepels, en nu afnemende ongi karmpjes... en soms wat steekjes in de buik

8. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Ik weet niet of het helpt, maar: ik had tot 8/9 weken ook echt geen symptomen... van 8/9 weken tot afgelopen weekend vreselijk moe en misselijk geweest en nu wordt het weer minder..

en natuurlijk maak ik me dan ook weer druk, maar ik denk dat het allemaal vrij normaal is als je pas later symptomen krijgt en het ook dan weer komt en gaat...

9. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    geen symptomen zegt niks hoor.. die had ik ook bijna niet.. en ik ben inmiddels toch echt 36 weken zwanger.. haha... dat is nu wel duidelijk aan mijn dikke buik te zien ;)

10. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben vandaag 10 weken zwanger...
    Vannacht moest ik plassen om 2uur en sinds die tijd is me opgevallen dat ik geen pijnlijke borsten meer heb.... Het maakt me erg onzeker allemaal bah! Voor de rest had ik al weinig last van kwaaltjes (gelukkig) maar nu ik me borsten niet meer voel ben ik bang dat er toch iets anders aan de hand is... Hebben meer dames hier last van?
    Word gek van de zenuwen!!!!!

Liefs Bianca

11. Anthonetj

Anthonetj Lid

6 jul 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Biby...

Ik denk dat je moet proberen jezelf niet gek te laten maken door je eigen lichaam. Let wel... ik snap je heel goed hoor, terwijl ik zelf nog maar veel minder ver ben! Maar door zo gefocust te raken op je lichaam ga je jezelf echt gek maken.
    Trouwens... soms voel je een dag niks, waarna je misschien de volgende dag wel weer last ervan hebt. Ik probeer me dit tenminste maar voor te houden. Ben ook erg onzeker en bang.

Doe het rustig aan, en denk aan het mooie wondertje in je buik! Dan komt het echt goed! :)

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben 5 w en 1 dag vandaag en ook bijna niks aan het voelen. Af en toe even heel moe maar verder is alles te verwaarlozen. Behalve met eten merk ik het. Ik vind bepaalde dingen echt niet meer lekker en andere dingen juist extra lekker. Heel soms een beetje weeeig gevoel in mijn maag maar stelt niet heel veel voor. Maakt mij ook wel een beetje onzeker maar ik probeer er niet te veel aan te denken.... 23 juli eerste echo!

13. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Gefeliciteerd meid!
    Symptomen kunnen ook later op gang komen... Ik heb zelf ook bijna geen symptomen gehad en eigenlijk nog steeds niet. Behalve dan die buik, daar kun je nu moeilijk omheen ;).
    Ik ben niet misselijk geweest, alleen wat maagzuur, en het enige waar ik echt last van had was vermoeidheid maar dat was ook pas na een tijdje. Niet teveel zorgen om maken en lekker genieten van het feit dat je je goed voelt, je weet niet wat er nog aan komt :D.

Deel Deze Pagina