Hallo allemaal, Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb bijna geen symptomen. Het enige waar ik ontzettende last van heb, zijn mijn borsten! Ze voelen warm aan en lijken wel met de dag te groeien... Af en toe wat steekjes in mijn buik, maar daar blijft het dan ook bij... Denk dat ik me wel gelukkig mag prijzen tot nu toe....(als ik sommige verhalen lees zeker!) Maar ben ook wel een beetje bang of alles wel goed is... Wie heeft hier ook ervaring mee? Groetjes!
Hoi, had bij mijn zwangerschap ook nergens last van, ook geen gevoelige borsten. Heb 9mnd op een roze wolk gezeten. Het enige wat ik had was dat ik ineens geen zin meer had in ijs en chocolade (ben ik erg gek op)
Ik heb ook NOG geen of bijna geen symtomen.. Bij de eerste was ik dood en dood ziek. de eerste 20 weken. Je bent nu bijna 7 weken dus het kan nog komen. Ik had bij mijn eerste ook rond 8 weken last van. Nu nog niet. Alleen een vol gevoel terwijl ik niks gegeten heb.(vooral s'avonds), Iets moeier dan normaal, Veel boeren, maar verder gelukkig NOG niks... Geniet van je zwnagerschap zonder symtomen.
Hallo, ik heb ook bijna geen symptonen, vroeg me zelfs af of ik wel echt zwanger was. Test was positief, ben op 17 april voor de 1ste keer naar gyne geweest en toen zag ik op het schermpje dat er een kindje in mijn buik zit... ben helemaal niet misselijk, alleen een beetje vlugger moe ' s avonds en heb sneller honger, precies of het neemt mijn eten af.. Ben wel blij om dit te lezen, dat ik niet de enige ben zonder symptonen... groetjes
Hoi, Ik heb ook niet echt symptomen...alleen het gevoel hebben van een beurse buik. Ook geen pijnlijke borsten. Wel heb ik meer dorst...Ik vind dat best moeilijk omdat je pas in de achtste week bij de VK op afspraak komt en eigenlijk heb je dan als enige bewijs je positieve test(en) en het uitblijven van de menstruatie... Nou van mij gaat het maar wat gauw 22 mei zijn...dan heb ik mijn afspraak bij de VK.
Hoi hoi, Dat heb ik ook hoor wat je zegt. Meerdere positieve testen , het uitblijven van de menstruatie en een paar kleine kwaaltjes.... Wel grappig.....we hebben allebei op 22 mei onze eerste afspraak bij de vk! Nu allebei maar hopen dat de weken voorbij vliegen! Groetjes!