hoi hoi met hoeveel weken voelde jullie de kleine echt om het zo maar te zeggen? ben nu zwanger van de tweede. en ze zeggen dat je die eerder kan voelen omdat je het al een keer heb meegemaakt. maar om heel eerlijk te zeggen heb ik hem nog niet gevoeld. wel dat het af en toe lijkt alsof je een vlinder ingeslikt heb maar meer ook nog niet groetjes sandra
Ik ben zwanger van de eerste en voelde de kleine met 17 weken voor het eerst, maar dat was zo twijfelachtig en eenmalig dat ik er eigenlijk pas achter kwam toen ik het na 18 weken vaker voelde. Vanaf 20 weken voel ik de kleine echt dagelijks en regelmatig. En dat gefladder waar je hebt over hebt, heb ik nooit gehad. Ook geen plopjes. Bij mij voelde het meer alsof je met je tong langs je wang gaat en je hand op je wang hebt liggen. (Snappie?)
Bij mij vanaf week 17. Ik ben ook zwanger van de eerste. Bij mij is het begonnen als plopjes (nooit vlinder-kriebel gevoel gehad) en al gauw werden het heftige kicks
Voelde de kleine meid met bijna 17 weken, hubbie met een week of 19. Bij mn dochter met een week of 19 (ieds eerder maar wist niet zeker of het de baby was) jessica
ik was hier aan het lezen en wilde net antwoorden dat ik nog niks gevoeld heb, maar toen voelde ik wat gekriebel in mijn buik
Ik voel sinds vandaag eigenlijk een aantal keer lichte stampjes/klopjes of hoe je het noemen wil. Daarvoor voelde ik ook wel eens wat maar wist nooit zeker of het de kleine was maar nu weet ik het wel zeker.
zwanger van de tweede en ik voel de baby af en toe al vanaf 12 weken en regelmatiger vanaf 16 weken ong enu iedere dag wel 2 a 3 keer
ik heb het 1x met 17 weken heel duidelijk gevoeld, ik schrok er zó van! Het leek net of er iemand over mijn buik kriebelde, maar ik was alleen... daarna voelde ik het met 20 weken echt regelmatig. Tussen die weken heel zelden en zo licht dat ik me er heel goed op moest concentreren.
hoi hoi meiden bedankt voor jullie reactie's. ik zal dus nog gewoon een beetje geduld moeten hebben. ga er toch vanuit dat ik met 2 weken wat duidelijker ga voelen groetjes sandra
Mijn vraag is wanneer je je baby kan voelen als je een voorliggende placenta hebt. . . ? Is dat altijd later of hoeft dat niet zo te zijn.
Bij de 1e was ik 16 weken zwanger en nu voelde ik de kleine zeker met 14 weken. Beide keren een achterliggende placenta.
Zwanger van de derde en die voel ik met 13 weken. Bij de tweede had ik mijn placenta voor liggen en die voelde ik toch al met 16 weken.