Bijna geen tempstijging, toch een kruis?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Rosa84, Feb 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Ha meiden!
    Vanochtend tot mijn grote verbazing ineens een kruis op mijn kaartje bij FF. Heel fijn natuurlijk als ik echt een ei heb gehad, werd ook wel tijd, maar ik geloof het zelf nog niet zo. Mijn temp is nauwelijks hoger dan hiervoor en vanochtend was hij alweer lager. Wat denken jullie er van?

http://www.fertilityfriend.com/home/24d970

Ohja, het klopt dat er aan het begin een paar dagen missen.

2. Je had op dag 24 een temperatuur van 35.9 en één dag later een temperatuur van 36.4, dus 0.4 graden hoger. Dus het kan heel goed dat je dan je eisprong hebt gehad.

3. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Ja daar heb je gelijk in, het verschil tussen die twee dagen is wel groot, maar het verschil met de dagen daarvoor niet toch niet? Ik dacht juist dat het daar om ging. Vind het wel spannend nu! Nog een paar dagen afwachten denk ik of de temp zo blijft, of hoger wordt, of misschien weer daalt...

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Heb je in je vorige cyclussen geen eisprong gehad?

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet denken van je kaartje. Aan de ene kant zeg ik ja een eisprong, maar aan de andere kant blijft je temp nu nog steeds laag.

Iedereen is anders, maar ik heb ook weleens een kruis gekregen wanneer me temp 0.1 omhoog ging.. Maar toen had ik geen eisprong.

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Ik heb geen flauw idee of ik de vorige cyclussen een eisprong heb gehad, heb toen niet getempt en voel mijn ei nooit eigenlijk. Ik vind het ook nog steeds laag eigenlijk. Ik temp wel onder de tong dus dan is de temp altijd lager, maar dat zou niet uit moeten maken voor het verschil in temp.

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hmm misschien een goed idee om de volgende cyclus (als die komt ;) en als je kaartje zo blijft) rectaal te gaan tempen? Dan krijg je toch waarschijnlijk een beter overzicht.

7. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Ik zal er over nadenken, maar ik zie er eerlijk gezegd het voordeel niet van in. Als ik nou heel erg wisselende temperaturen had, maar ik vind hem juist heel constant, van dag 4 t/m 18 alles binnen 0,1 graad. Bovendien wordt zowel door FF als door de bijsluiter van mijn (speciale BBT) thermometer oraal tempen aangeraden, als rectaal echt zoveel beter was zouden ze dat toch wel vermelden? Als ik nou echt geen ei kan vinden ga ik het wel proberen, maar ik ben bang dat het eerder aan mijn lijf dan aan de manier van tempen ligt!

8. anniepannie

Aug 13, 2008
    95
    0
    0
    Volgens mij kan je ook makkelijk oraal tempen hoor. Als ik je kaartje bekijk heb je echt een heel duidelijke temperatuursdip op je ovulatiedag. Als dat de volgende cyclus ook zo is, is dat mooi meegenomen! want dan hoef je ook geen ovulatietesten te gaan kopen!

Share This Page