Wanneer?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Loe, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer raak ik nu zwanger dan?

1. Februari

2. Maart

3. April

4. Mei

5. Juni

6. Juli

7. Augustus

8. September

9. Oktober

10. November

11. December

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Lieve dames, in aansluiting op de poll van Bereke, hier mijn gedachtenzwabber: WANNEER WORD IK NOU EINDELIJK S ZWANGER DAN? :cry: :( :( :rolleyes: Jullie mogen naar mijn kaartjes kijken, maar als je daarnaast ook nog helderziende gevoelens hebt, dan is je reactie helemaal welkom! Alvast bedankt! :D

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ahhahahahahaha

Mijn glazen bol zeg .... *zweeft met d'r handen over de bol* SEPTEMBER

(sorry, had graag een vroegere maand voor je verzonnen, maar dit was het eerste wat in mijn opkwam ... )

3. bereke

bereke Niet meer actief

Bij mij kwam maart spontaan op!

En is het nu gedaan met mij uit te lachen :x ;) . Zo abnormaal is mijn pol toch helemaal niet?!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Positive thinking, dus maart! Lijkt me wel echt een Loemaand!

5. Loe

Loe Niet meer actief

Dank dames. Ik zal ze turven. Bereke, nee hoor, ik lach je alleen TOE, jij had jouw gedachtenspinsel, dus ik voelde me zo vrij om ook de mijne hier neer te zetten.......

6. Loe

Loe Niet meer actief

oja, ik had als laatste optie: 'of een ander jaar dan 2009' gegeven. Maar dat heeft ie blijkbaar niet gepakt, het staat er niet bij. Of zou het geen toeval zijn, dat het er niet bij staat...............?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja, maar als die er bij stond, dan had ik die wel gekozen ;) Dat is dus niet eerlijk :)
    Waarschijnlijk kunnen er maar 10 (?) opties gekozen worden, dat hij hem daardoor niet pakte. Maar het kan natuurlijk ook een teken zijn dat die optie sowieso niet uitkomt, dat is beter!

Deel Deze Pagina