Reflux tip

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Apenijn, Jun 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Hoi allemaal

Mijn dochtertje heeft behoorlijke last van verborgen reflux, en we zijn inmiddels bezig met maagzuurremmers met n hele lange naam. Maar toch krijste ze de hele boel bij elkaar. Ik wist zelf niet meer waar ik t zoeken moest- zo zielig. Toen las ik dat het maagklepje beter sluit wanneer ze op hun buikje liggen. De moeite waard om te proberen, m'n dochter is nu 7,5 week en heeft n sterke nek. Na t drinken houden we haar n kwartier rechtop, en daarna leg ik haar op dr buik op ons bed. Ik ernaast. Een verademing. Geen hik, niet overmatig slikken, geen gehuil... Een supervrolijke baby die uiteindelijk tevreden in slaap valt. Dan draai ik haar langzaam om en leg ik haar op d'r rug in de wieg.
    ('s nachts slaapt ze ingebakerd op haar rug, zonder eerst op de buik in slaap te vallen- om te voorkomen dat ze anders niet in slaap valt meer op haar rug)

(wieg schuin omhoog, difrax s fles, hele kleine beetjes drinken, medicijnen, lang uitbuiken en op verzoek voeden deden we al- maar met dit erbij is m'n kindje zichzelf weer!)
    Ik wilde het delen met jullie- misschien helpt het meer mama's!!

Groetjes!

2. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Wat lief om te delen, het is het proberen waard!
    En fijn dat het jullie dochter zo helpt.

Hier heeft het helaas nooit geholpen.
    Zoon is nu 7 maanden en heeft erg last an verborgen reflux, krijgt ook al sinds 3 maanden medicijnen en we volgen altijd alle tips en adviezen op maar veel helpt het niet.
    Met de medicijnen heeft ie gelukkig geen pijn meer, maar het zuur komt nog wel de gehele dag door omhoog.

Share This Page