Wij hebben een probleem. Yildiz heeft nu al meer dan een week last van diaree en haar luiers houden dit niet. Ik heb al pampers dry geprobeerd en de kruidvat maar bij beide luiers loopt het aan haar benen er langs en zit ze iedere ochtend onder de ontlasting. Ik wordt er gek van! Heeft iemand een tip wat we kunnen doen of welke luiers echt bestendig zijn tegen dit soort dingen.
Geen tip maar wel een lotgenoot Vervelend he! Ik sta ook elke ochtend alles te verschonen en een badje klaar te maken.
Nou bij ons komt het ook door de huggies heen, jammer genoeg... Ruben stond vannacht om 04.00 weer onder de douche. Denk dat geen ene luier hier tegen bestand is. Succes en beterschap met jullie dochter!
Pampers werken voor mij het beste, als volstaan ze hier ook niet voor een volledige nacht. Huggies lekken niet maar zijn poreus dus sijpelt het er naar mijn idee gewoon door heen. tegen diaree is volgens mijn weinig bestan
Rottig zeg. Hier houden de pampers het gelukkig wel. En als je een maatje groter of + maat gebruikt? En dan strak aantrekken? Etos bevallen hier ook erg goed trouwens. Lijken erg op pampers, maar zijn net wat groter (bij dezelfde maat). De + variant neemt zowiezo meer vocht op, dus misschien ook wel meer diaree. Succes.
Sven krijgt bv en heeft daardoor ook veel vloeibare ontlasting. de pampers lekten eerst door, nu doen we ze zorgvuldiger om (je hebt die voorraad nou eenmaal staan) en nu lekt hij haast niet meer.