niet meer willen eten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door peetjuh23, 30 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Mijn dochtertje is 6 en een halve maand en eet al een paar dagen heel slecht. Ze wil haar fles niet meer en haar fruit ook niet. De groente gaat er nog wel in een heel potje...

Ze is op dit moment erg verkouden en moet veel hoesten, haar 1e tandje is gister doorgekomen.

Nu heeft ze vanmorgen 70 cc laten staan van de fles, vanmiddag 50 cc en net 160 cc. ze heeft vanmorgen een half potje fruit gehad en haar groente heeft ze wel opgegeten.
    Moet ik haar nu nog wakker maken voor de fles vanavond of zouden jullie dat niet doen? Met het risico dat ze vanacht weer honger heeft en mijn hele ritme door de war is. Ik weet het echt even niet meer.. :( .Ze krijgt trouwens 180 cc water en 6 scheppen in haar fles en de 1e en de laatste fles zijn een papfles.

liefs

2. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    niet te druk om maken als ze eens wat minder eten hoor! Als je zelf verkouden bent eet je toch ook minder? Schema komt vanzelf weer terug.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou haar vanavond nog wel ff een flesje doen.

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ze heeft ook geen koorts en is op zich wel vrolijk maar vanmiddag moest ze ook in een keer heel hard huilen en wilde alleen maar bij mij op de arm.. ik kon ook niet gaan zitten. ik dacht al dat ze pijn had , maar dat was het ook niet. Kan het misschien zijn dat ze in een sprongetje zit? Ik heb hiervoor nog niks van sprongetjes gemerkt , maar het is wel alles bij elkaar nou. en verkouden, en hoesten, en haar 1e tandje....Ze heeft trouwens geen koorts.

Is het niet zo dat ze op een dag een minimum aan flesvoeding moet krijgen? Ze drinkt verder ook niks ..Ze heeft vandaag in totaal nu 320 cc flesvoeding gehad...

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Verder niemand?
    Moet ik haar nu wel of niet wakker maken omdat ze te weinig heeft gehad?
    Sorry maar ik weet het echt niet....

6. Ik ben geen ervaringsdeskundige maar ik zou het wel doen.
    Aangezien ze maar heel weinig heeft 'gegeten'!
    Anders heb je misschien ook wel kans dat ze midden in de nacht wakker word omdat ze honger heeft?!

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja ik zou haar wel een extra flesje aanbieden.
    Het minimum aan vocht is 500 cc per dag, en nu is het niet erg als ze daar een dagje niet aan komt maar ik begrijp dat dit al een paar dagen zo gaat?

Let dan iig goed op of ze nog voldoende plasluiers heeft en vrolijk en alert is.

Anders zou ik even aan de bel trekken bij de huisarts (als ze dus al meerdere dagen onder het minimum zit en weinig plasluiers heeft)

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou ik heb voor vanmiddag toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts , want demi drinkt nog heel slecht en wilde net haar fruit ook niet.
    Ze had geen plasluier toen ik haar uit bed haalde dus nu toch maar naar de huisarts en dan zien we het wel... In ieder geval bedankt voor de antwoorden.

9. Succes bij de huisarts!

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Dank je!

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    We zijn bij de huisarts geweest en ze had haar hele longetjes vol met slijm en had een virusje opgelopen. Ze krijgt nu pufjes met ventolin en nou maar hopen dat het snel weer beter gaat..

12. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Deze mag wel op slot!

Deel Deze Pagina