de verzendkosten worden nu ook gerekend op het bedrag na alle kortingen dus je kan niet meer gratis verzenden zoals de vorige keer
De code die in de allereerste post staat: 07HCBY doet het ook nog en dan krijg je ook pampers te zien.
Nee ze doen dus niet meer actie over actie.. en ook pas NA aftrek van korting bij 45,- gratis verzenden.. maakt het een stuk minder interessant
Ja staat her en der, in het forum hiet waar pampers in de aanbieding zijn maar ook bij na de geboorte/verzorging. Etos en TP hebben de prijzen al verhoogd Die hebben dus nu een aanbieding van 3 pakken voor 30 euro luiers folder aanbieding bij Trekpleister - details
wazig hoor ze hebben de wella staan voor 1,79 .. 2 euro LIHL korting.. dan geeft truus aan prijs is 2,99. gaat 1,20 vanaf.. prijs 1,79?
hmm, je kan dus op sommige artikelen de LIHL niet inleveren als die zijn afgeprijst.. nou.. dan geen truus.. jammer, heb er zo naar uitgekeken bij de wella trekt die nl geen couponcode af omdat die is afgeprijst
je kan ook stouwen zonder sjouwen producten erbij gooien bv dreft afwasmiddel 2 flessen van 900ml voor 2,20 euro dan gaat je code wel weer weg maar dan moet je weer naar kassa gaan en weer je LIHL code intoetsen en dan doet ie het weer haha
Mij lukt het echt niet om voor een " leuk" prijsje te winkelen daar nu hoor.. zal vast iets fout doen maar vorige keer was het veel interessanter
Inderdaad! Heb nu iets van 16 artikelen waaronder 3 pakken pampers, 2 wasmiddel dreft, 2 wasmiddel dash, wasverzachter lenor etc. voor 45,- Met dus ruim 32,- korting!
hmm het beste wat ik er van kan maken is 6 pakken luiers, 1 fles ariel regular, 3 voordeelpakken always, 1 pak dreft vaatwastabletten, 2 pakken dreft delicate en wol en 1 fles lenor voor 50 euro incl verzenden....het is niet gratis maar ook zeker niet duur
jah, maar nu is actie daar niet interessanter dan bv met de bonnen naar etos gaan er zitten paar kleine dingen bij zoals 2 pakken dreft waspoeder van 9 wasbeurten dan voor 80 cent.. maar verder .. misschien dat het straks eind dec nog leuk word.. maar ze hebben nu dus dingen erbij die ze zelf afprijzen waarbij de code dus niet geld..en ik heb ook niet de mogelijkheid om te kiezen voor de code ipv van hun eigen afprijzing.. JAMMER!
mijn eigen code werkt in elk geval.. heb de andere nog niet geprobeerd.. maar de codes 07LH en dan 2 cijfers deden het ook althans gisteren
de enige echte leuke aanbiedingen bij truus: 2 pakken dreft delicate poeder a 9 wasbeurten 0,66 cent lenor wasverzachter 0,95 oral b glamour white 1,74 oral b 1,43 ambipur 3 revolutions 2,49 ambi pur geurstekker 1,29 2 head en shoulders 4,73 en dan zou je nog 2 conditioners erbij krijgen antikal 0,89 cent tis goedkoper om bij actie de haarlak te pakken.. dan via LIHL