ik heb zon idee... dat misschien half dec of zo truus de artikelen weer afprijst? kan me nl niet voorstellen dat het vorige keer een foutje was (ze zijn tenslotte zelf onderdeel van).. en was het vorige keer zo geweest dat je daar gewoon 2 maanden lang zo cheapo kon kopen.. dan hadden we dat al veel eerder ergens gelezen toch?
Zit net te kijken op truus.nl en helaas vind ik het niet voordelig.. Lijkt totaal niet op de vorige actie, dat was zó voordelig!!! Nu kan ik beter gewoon mijn bonnen in de winkel inleveren, scheelt me ook nog eens verzendkosten!!!
@ Limmeke... geen flauw idee! Misschien vonden ze het de vorige keer toch te bont worden?? Ik bedoel; heel veel producten had ik voor 1 cent of zelfs gratis... Bijv. Wella 2x voor 0,01 cent... is toch best belachelijk hahahaha. Misschien dat ze nu de gekte willen tegengaan door normale kortingen aan te houden.
Vind het trouwens wel erg jammer dat het weer dezelfde producten betreft.... heb er eigenlijk wel genoeg van, letterlijk én figuurlijk!
Dat was vorige keer niet zo bij de pamperbonnen, toen had ik codes met cijfers en letters combinatie. Deze keer niet.
Heeft er iemand de volledige pampercode voor mij ? 9mag ook per pb) krijg ze helaas niet meer maar heb toch echt kids met luiers dus hard nodig!
Lijstje producten die wel dubbele korting geven: Braun silk epil Gilette Satin Care scheergel Braun Satin hair Oral B electrische tandenborstel Ambi pur 3volution Ambi pur luchtverfrisser (om te proberen alles in mandje gedaan, totaal 155,95 de Braun silk epil kost normaal al 129, met actie 89 en met dubbele bonkorting 69) En als je de gratis fles ariel van szs erbij doet, krijg je m niet gratis maar voor de helft, haha lekker wazig weer!)
pff ik gister blij dat de post er mee aankwam zetten, gooit ie hem niet bij de buurvrouw in de bus en krijg ik post van haar in de bus. Grrr hij heeft ze dus verwisseld op zich niet erg kan omruilen maar laat me buurvrouw nou net op vakantie zijn gegaan gistermorgen arghhhh!!! ik wil pampers kopen maar dat gaat het hem nu dus even niet worden helaas
Hmmm, ik zou net pamper bestellen. Had ze voor 9.95 in mijn mandje en bij het afrekenen waren ze ineens 11.49. Wat een domper.
oh, kzie het... daar ga ik klacht over indienen.. omdat die wella nl niet toe te voegen was vroegen ze me dag te wachten.. dna is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik ineens 2 euro per pak meer ga betalen..
Bij mij pakt hij de wella nog steeds niet, en de korting is er af. Ga ook even mailen, want wachtte nog op een reply over de wella.
Wie kan mij de volledige code sturen van de Pampersbonnen... Alleen met een volledige code kan ik daar bestellen, en ik krijg de bonnen helaas niet meer na mijn verhuizing (ondanks het doorgeven van nieuwe adres) De code mag al gebruikt zijn bij Truus maar nog niet bij Wehkamp.
zo, gemaild en gezegd dat mijn bestelling niet meer doorgaat.. dat ik het jammer vind dat ik een dag wacht op hun verzoek zodat ze hun actie in orde kunnen maken en dat dat ff wachten me 9 euro extra kost..
Heb ook bij truus weer geklaagd. Zo doe je inderdaad geen zaken. Ik had het vanochtend in de mand en met afrekenen verspringt het in eens.
mail terug: ze willen mij het geld dat ik nu meer moet betalen voor de pampers vergoeden na bestelling want ze snappen dat het vervelend is dat ik ze voor oude prijs in mandje doe en ik nu nieuwe prijs moet betalen volgens hun zijn de pampers ook nergens goedkoper te vinden.. bij wehkamp zijn ze toch nog steeds oude prijs of niet?