Haha. Hier ook een mail terug, en niks dat ze het gaan vergoeden 'want het is overal al 11,50'. Moet jij eens hier bij de jumbo kijken (of bij wehkamp). Beetje een bijdehante jongen die de mail schreef. Hou ik niet zo van.
Ja het wordt de standaard prijs.. hier dus helemaal geen pampers meer. Op deze manier is de korting op 3 pakken maar 4 euro tov gisteren (baal nu wel dat ik niet eerder die bonnen in ben gaan levren )
kan iemand de volledige code posten want op truus.nl kan ik niet bestellen hu website weigert. en bij wehkamp heb je de volledige code nodig! code is toch bij iedereen hetzelfde!
Dankzij Truus heeft Wehkamp het nu superdruk.....daar waren de luiers gisteren zelf 8.49 per pak!!! En dan nog met de LIHL korting van 10 euro....dan tikt het aan.... Maar helaas ik heb geen code, geen bonnen en Truus doet deze keer ook niet leuk.....deze keer pies ik dus compleet buiten de pot! Kan dus ook niet met de bonnen naar de winkel.... GRRRRR:x
Wehkamp ff gebeld, hij is niet overbelast ze weten niet wat er aan de hand is en het kan binnenkort al zijn opgelost.... maar kan ook nog ff duren. Haha. Duidelijk
mik25 nee code is bij iedereen anders daarom geef ik hem niet weg. Ik wil hem zelf gebruiken. Maar zo goedkoop is wehkamp toch niet?
Ik heb vandaag toch maar 6 pakken pampers ingeslagen bij de jumbo, ze kosten daar nog steeds 9,45 per pak, bij alle drogisten kostten ze 11,49, nou ik hoop dat het altijd 9,45 blijft bij de jumbo. Ik heb nu dus 3 !! pakken voor 18,35 !! dat scheelt wel enorm als ik zie dat 1 pak al 11,49 kost tegenwoordig. En owja ik heb ook nog es 2 x gratis robijn black velvet wasmiddel erbij gekregen was actie als je 25 euro boodschappen doet krijg je 1 fles gratis wasmiddel, misschien tip voor jullie?
wehkamp heeft de luiers nu voor 8,99 per pak plus dat andere artikelen ook afgeprijst zijn en dus ook nog maar heel weinig zijn.. leuk als je toch al iets bestelde.. site doet het trouwens weer
Ik probeer mn code in te vullen op truus maar hij geeft telkens aan dat de code onjuist is, ook geeft hij dit aan op albert.nl, terwijl ik gewoon de code overtyp die achter op de bon staat, wat doe ik fout?