Het is toch niet te geloven! Ik heb gisteren o.a 6 pakken pampers in de winkelwagen gedaan (Bij Truus) maar nog niet besteld, was van plan dit vandaag te doen. Nu is het eur 1.5 per pak duurder! Dit is ook automatisch in mijn winkelwagen aangepast! Maar goed, ik wacht totdat wehkamp site weer werkt en ga ook effe langs Jumbo!.
bij truus moet je de eerste 3 letters niet gebruiken, want dan kent die de code idd niet wel vreemd dan dat ik als ik bij truus bestel wel geld terug ga krijgen op die verhoogde luierprijs?
Stom he Amy, zo zat ik vanmorgen ook. Had ik nou maar gisteren besteld... Ga nu in ieder geval niet meer bij truus bestellen, beetje zonde. Hoop dat ik de bonnen ook krijg! Of krijg je die pas vanaf de geboorte? Heb me zo'n beetje direct na de test opgegeven voor de blije doos etc, daar krijg je die bonnen toch van? Wel raar dat de wehkamp site het bij jullie wel doet; hier nog steeds niet.
Nee sorry mijn fout kan idd niet bij Albert. Ik ga wachten totdat Wehkamp weer beschikbaar is, denk ik maar....
Waar dan? Want had me ook al ingeschreven op de website, maar begreep van vriendinnen dat zij de bonnen pas kregen toen ze zwanger waren
Volgens mij hangt dat niet samen toch? Geen idee? Maar goed als je je dan al hebt aangemeld dan moet het goedkomen.. "Petit(e)" heeft voorlopig nog geen luiertjes nodig
lekkerinhetleven.nl daar moet je je inschrijven. Heb ik ook een maand geleden pas gedaan en nu heb ik de bonnen al.
Ghehe. Mama van Petit koopt wel heel graag in de aanbieding. En vindt het zonde als de luiers net duurder worden terwijl ze ze nu nog goedko(o)p(er) kan krijgen Tnx Amy, zal even gaan checken hoe het met mijn profiel zit, want heb me maanden geleden al eens ingeschreven.
nu we het toch over actie codes hebben heb jullie voor mij actie code van sensitest toevallig???? wil wat testen bestellen
@missillie: Uhm, je verwacht meteen een reactie na 8 minuten? Sowieso gaat dit topic niet over algemene kortingscodes maar over Truus.nl dus je kan beter een eigen topic openen met je vraag.
Ja ik verwachte een reactie ja omdat ze hier toch elke seconde online zijn.............. daar heb je wel gelijk in maar ik d8 laat ik t eens proberen
grappig is dat jullie je allemaal hebben ingeschreven bij LIHL en dan bonnen krijgen.. omdat ze op hun website schrijven dat je de bonnen niet kan aanvragen, ook niet via inschrijving bij hun
Dat is altijd zo als je de volgende dag of op een ander moment weer in je winkelmand kijkt. Dan zit de code van LIHL er niet meer in. Je moet alles weer uit de winkelmand halen, dan weer opnieuw de code invoeren en producten in je winkelmand doen.