stefanie kan jij mvoor mij een pakketje bestellen met veel wasmiddel erin want ik krijg het niet voor elkaar... de codes doen het bij mij niet
ik heb nu 14 artikelen voor 24 euro.. denk niet dat ik het goedkoper ga krijgen elke code op 1 na dus die ik intik krijg ik deze code is onjuist ben nu al 30 min bezig
Pakket voor iemand klaar maken heeft helaas geen zin! Ja mits die persoon hem dan ook betaald maar anders niet Ik heb namelijk gisteren ook geprobeerd
Als je een profiel hebt/aanmaakt en mij het email en wachtwoord PB't wil ik mijn best doen er wat leukes van te maken en dat slaat ie op en ik denk dat je dan zelf kan afrekenen. Maar het wordt steeds moeilijker er wat leuks van te maken aangezien de belangstelling groot is
hier zeggen ze dit 12,68 besteld 23 augustus 2011 Betaald verzend datum 24 augustus 2011 dus dan is dat toch nooit voor 2 uur bestellen volgende dag in huis ? want ik heb dit besteld rond 12 uur
YEAHHH mijn pakket is net binnengekomen, alles netjes in de doos...en op factuur stonden veel producten op 0,00 euro whahahaaa! Dat is toch gratis! Nou ok, het heeft me 9,28 gekost incl. verzending. lekker bestellen meiden
ik heb vanmorgen besteld en direct betaald,vervolgens een mail gehad over de bestelde produkten en een uurtje later weer een mail dat het pakket is verzonden! dus dezelfde dag nog. morgenvroeg zal ik wel mijn 2e pakket ontvangen!
bedankt voor de tip ik heb ook aardig wat besteld. alleen 1 vraag ik lees dat je een mail krijg als het verzonden is deze heb ik nog niet gehad en als het goed is word het morgen bezorgt. maar in mijn account staat verzending 24-8. hebben meerdere van jullie dit en komt het morgen nou wel of niet aan?? zijn er ook al meer die het pakketje al hebben ontvangen?? ik wil eigenlijk nog wel een keer bestellen maar weet niet of ik er goed aan doe om nu te bestellen of morgen eerst af te wachten of het wel geleverd word
raar die heb ik niet gehad alleen de order bevestiging en heb ook gelijk betaald ideaal er stond al bij de gegevens op me account 10 minuten later dat hij betaald was
ja bij mij staat ook ineens verzenden 24ste dus dat betekend dat wij het dan de 25ste krijgen? dan klopt het niet voor 2 uur bestellen volgende dat in huis lauratje als er staat verzending 24ste dan heb je hem niet die dag