waar kan ik de code invoeren??? Pas nadat ik de bestelling heb afgerond of voor de bestelling en waar ik zie nergens een vakje staan met voer code in of iets dergelijks
Hier net ook bij whekamp 4 pakken besteld voor 20 euro en geen verzendkosten. Nu bewaar ik mijn bon tot week 51 ,dan komen de pampers bij Etos in de aanbieding en heb ik na inwisseling van lihl bon 3 pakken voor 15 euro
Hier net ook geprobeerd, kreeg code van mijn buurvrouw. Ik heb nu 4 pakken pampers voor 20,- kunnen krijgen excl. verzendkosten, maar ik heb acceptgiro gedaan dus ben benieuwd of ik dat eraf kan gaan trekken.
Kun je als je je bon hebt ingeleverd bij de wehkamp de bon ook nog een keer gewoon inleveren bij de etos? Of krijgen ze daar dan een melding dat hij al gebruikt is?
Snap niet zo goed waarom je sommige bonnen niet bij Kruidvat mag inleveren terwijl die producten wel in het assortiment zitten. Het is me overigens wel gelukt Pampers te bestellen bij Wehkamp voor 19.96! Wat belangrijk is is dat je naar wehkamp.nl gaat en onder aan de pagina staat Lekker in het Leven, via die link kom je ook bij de pampers. Dan worden geen verzendkosten berekend. Als de code ongeldig is kun je proberen helemaal uit te loggen en dan inderdaad zoals ik al las, bestellen zonder account. Bij mij werkte dit vlekkeloos. Ik heb wel via Ideal betaald, weet niet of dat nog uitmaakt, denk het wel want je betaald voordat je kan aangeven wanneer wordt geleverd.
Het lukt me niet om de pampers te bestellen voor 20 euro. Als ik 4 pakken bestel, dan staat er 29,95 en daar onder dat er al 10 euro er vanaf is. Wat doe ik verkeerd : s
Op de pagina waar je de betaalmethode moet invoeren staat ook wissel een bon in. Lees mijn stukje iets terug, dan helpt dat je wellicht!
Hi meiden, Ik heb al 2 keer gehad dat ik de waardebonnen bij Wehkamp niet kon invullen, terwijl ik zeker wist dat deze codes nog niet gebruikt waren door degene waarvan ik ze had ontvangen. Al 2 keer gemaild naar de Wehkamp en via de klantenservice de korting gekregen. Nu 8 pakken besteld voor 39.97, en daar ook nog een code vanaf gehaald van 5 euro die ik de eerste keer had gekregen voor het ongemak. Dus 8 pakken voor 34.97 Dus gewoon mailen naar de klantenservice en dan komt het goed!!
Jammer dat heel veel maten luiers nu uitverkocht zijn Heb net 3 pakken luiers/luierbroekjes en 3 pakken pampers babydoekjes voor 15,46 besteld.
dan moet ik ze ook maar mailen... kan nl 1 van de 2 bonnen niet inleveren... ook niet als ik bestel zonder account..
Wat dat betreft is Truus toch veel klantvriendelijker, vind ik. Maar goed, ik heb volgens mij nu door hoe de codes bij Wehkamp werken
het werkt bij mij gewoon niet zo zonder account.. en heb precies gedaan wat hiervoor geschreven werd..
Ik heb net een bestelling gedaan, voor het eerst en ik moest 9 euro nog wat betalen. Vind het heel vreemd want heb verder geen bevestiging nu gekregen. Of zou het komen dat het de eerste keer is en dan je eerst de helft moet betalen?
Ik heb net 4 pakken luiers en 4 pakken babydoekjes (2+1) pampers sensitive besteld voor 36,42! Toch een nette korting! Heb het via de geen account mogelijkheid gedaan!
Mijn ervaring met de mails naar de klantenservice van wehkamp zijn anders.... Ik heb een mailwisseling gehad met Ellen Boone, Hoofd Klantenservice, maar ik kreeg geen antwoorden op mijn vragen, leek wel of je met een computer zat te mailen.... Kreeg elke keer standaard stukjes terug over de bestelprocedure, maar die snap ik heus wel. En ik heb echt in Jip en Janneke taal uitgelegd wat er nou precies niet lukte.... Heb ook klantenservice ervaring, en ik denk als ik die mails zou hebben geschreven dat ik op straat had gestaan... Anyways... Truus is klantvriendelijker, zeker, maar duurder...
ander vraagje iemand hier de head an shoulders bij truus besteld? en zo ja, kreeg je dan ook de conditioner erbij zoals er staat?