Oh Ik ben duidelijk nog geen "gevorderd" luier aanschaffer.. Weet je toevallig wat het verschil dan eigenlijk is... want ik zie altijd maar 1 soort maat 3 in de winkels. En dat ze dan dezelfde baby gebruiken op de verpakking maakt me dan duidelijk ook nog in de war... Want vorige week verkocht wehkamp new baby maat 3. en nu dus baby dry maat 3...
Baby dry is echt veel goedkoper, zitten er meer in een pak en achteraf vind ik ze fijner dan de new baby, Als je vorige week bij wehkamp besteld hebt kan je ze nu nog terug sturen en maat 3 baby dry bestellen. En op alle LIHL producten zitten nu geen verzendkosten dus ze zijn echt supergoedkoop momenteel Zelfs zonder LIHL bon, die heb ik al ingeleverd maar aangezien alle prijzen omhoog zijn en 4 voor 30 dus echt wel ok is...kortom ik heb al best veel pampers in huis
Ha ha in het begin zag ik ook de bomen niet meer door al die verschillende pakken, maar ze gebruiken groen als hoofdkleur en bij new baby geel, baby dry geheel groen, active fit met paars. Op hun site kun je het verschil wel goed zien.
Mijn bestelling van maat 4 staat op 1 week levertijd. Ik heb al een berg maat 3 liggen dus vandaar maat 4, zo goedkoop kon ik toch niet aan mij voorbij laten gaan.
Moet je bij Wehkamp je gehele code invoeren of net als bij truus?? Mijn code doet het dus niet !! Heeft iemand aub een code voor mij ??
Ik krijg melding dat de code onjuist is... Maar welke bon moet je dan pakken die van pampers of olaz of wella ? Iemand een code over voor mij ?
Mij gaf ie nog wel korting op 8 pakken iets van 25 euro maar hij pakt mijn code niet van de bon dus helaas voor mij !! Iemand een code over ? mss een lettertje of cijfertje veranderen?
Ik heb net nog 4 pakken besteld voor 7.49 per stuk en gratis verzenden. helaas heb ik geen Olaz code. TIP VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!!! Ik heb vanochtend de Wehkamp gemaild met de mededeling dat ik het wel gek vind dat ik 2x een kortingsbon heb, maar bij hun maar 1x de korting krijg. Ik heb recht op 2x de korting, dus hoe konden ze dat voor mij in orde maken. Binnen een dag heb ik een mail gekregen dat ze nogmaals de korting bijgeschreven hadden en idd op mijn account stond voor de 2x maal 10 euro korting!!!!!
Heeft iemand enig idee hoe je kortingsbonnen meerdere keren kunt gebruiken? Ik heb een paar keer een fout gemaakt met het winkelwagentje waardoor ik nog niks besteld heb en de kortingscode niet meer werkt.. De pamperbonnen hebben ook allebei dezelfde code en heb gisteren 1 bestelling gedaan en dus is die code 1x gebruikt, en bon 2 heeft dezelfde code dus kan ik niet gebruiken? Heb wel een mailtje gestuurd maar misschien weet iemand een oplossing.
Hier vandaag 1 pak luiers binnengekregen, rest volgt En Olaz besteld, ipv 32 nu voor 11 euro klaar. Wat zullen ze volgende week in de aktie doen, Always?
wow gewedig topic, heb ook gisteravond laat nog besteld, normaal gebruik ik aldi luiers dit is voordeliger zelfs met korting, maar nu met de dubbele korting was dit voordeliger, dusss dan ben je gek als je het niet doet he. nu dus lekker 4 pakken voor 19,95 en ook nog thuisbezorgt, heerlijk, ga dit topic volgen
ik heb ook vandaag de luiers besteld 4 voor 3 en dan de LIHL eroverheen.. 4 pakken incl dagcreme voor 19,96 dus waarom ik toch overal lees dat actie niet meer is?
volgens mij lopen de acties van wehkamp van dinsdag tot dindag, had vanmorgen een nieuwe in mijn mailbox, zal misschien vannacht eraf gaan?? staat inderdaad niet meer bij 4 voor 3 maar diet het wel echt ik heb nu zoveel luiers dat ik echt maaaaaaanden vooruit kan. Meisje gaat volgende week naar maatje 4, hoelang blijven ze daarin zitten?? wel een maandje of 6 toch (ik heb 4 budgetboxen bestelt, moest wel verzendkosten betalen maar 25% korting kon wel uit )