de luiers bij wehkamp bedoel je? actie loopt nog steeds, alleen zit er wel een levertijd op de luiers momenteel
jep loopt nog steeds heb 8 pakken voor (als t goed is 40 euro ) nu nog 50 euro maar heb gemaild dat ik maar 1 keer de code kon gebruiken terwijl ik er 2 heb.
ik bedoel eigenlijk die actie van de booschapjes wasmiddel shampoo en tandenpasta enz enz op truus.nl weten jullie hier meer van???
daar kan je gewoon je bonnen in leveren tot 31/12 maar de geweldige actie zoals paar maanden terug is nog niet. heb andere vraag: heb nu 2 potten gratis creme binnen.. factuur staat mooi op 0 maar dan staat erbij: ingewisseld bon van 10 euro.. ontstaan tegoed van 5 euro in te wisselen bij volgende bestelling.. op beide rekeningen staat dat. zou dat moeten terugvinden op wehkamp.nl maar zie wel iets ingewisseld van 10 euro (zou niet weten wat) maar niet dat ik dus 5 euro tegoed zou hebben? wie heeft dat ook op de bon staan?
Heb vandaag bij truus.nl veel besteld via de bonnen. Was voor 6 flessen wasmiddel, vaatwastabletten, afwasmiddel, vlekkenverwijderaar en wasverzachter 28 euro kwijt inc. verzendkosten. Valt me op dat truus.nl sowieso lagere prijzen hanteert dan in de winkel en als die korting er dan af gaat, is dat vaak meer dan in de supermarkt. maar wat ik me nu afvroeg, kan ik deze bonnen nu ook nog gewoon inleveren bij de jumbo bijv.? Of kan dat niet omdat ik ze online gebruikt heb?? Dan kan ik nl mijn moeder er nog blij mee maken!
Lekker lullig zootje met die wehkamp. Sommige codes van de lekker in het leven bonnen werken geeneens terwijl ze ongebruikt waren en de pamperbonnen met de 2 zelfde codes worden dus niet 2 x gepakt maar 1 x. Had gisteren al een mail gestuurd, vandaag nog geen reactie gehad en jahoor, verloopt de actie. Doordat hun zo traag reageren heb ik niks kunnen bestellen. De artikelen in mijn winkelwagen zijn, terwijl ze er nog in stonden, veranderd in de oude prijs.
oh wat raar.. mijn code pakte die ook maar 1 maar heb ze vanmiddag wel besteld en toen pas gemaild.. moeten hun t maar aanpassen.
Ja ik heb ondertussen vanavond een bericht terug gehad dat ze een waardebon van 10 euro heeft toegevoegd aan mijn account. Met de 3+1 gratis actie hadden 4 pakken 30 euro gekost en nu die actie verlopen is, zijn 4 pakken 40 euro, daar gaat die 10 vanaf en kom ik alsnog op 30, heb ik lekker veel aan Heb weer terug gemaild dat ik heb gemaild tijdens de actie en dus er nog 10 vanaf zou moeten...ben benieuwd. Op het feit dat die andere codes niet werken, terwijl er niks mee besteld is heeft ze geen reactie gestuurd. Vond het risico te groot om net als jou eerst te bestellen, want ik weet niet hoe klantvriendelijk hun zijn en voor hetzelfde geldt zouden ze niks aanpassen. Als ze niks aanpassen mogen ze het houden haha dus even afwachten.
ja heb nu 8 pakken voor 49 euro en dat is al niet veel en moet dus nog die 10 euro af.. moeten ze maar doen
Nou mij hebben ze net gebeld probeer al dagen te bestellen !! Na veel gebel en gemail heb ik net de pakken nog voor de actieprijs gekregen ! Maar kon geen 8 pakken bestellen omdat LIHL code pampers hetzelfde is !Nou ja dan maar 4 beter dat dan niets dus ik zeg en ik wil die olaz ook nog hoor haha dus die zijn nu bestelt ben benieuwd of het nu allemaal goed zal gaan !
ik kreeg deze mail terug : Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat het u niet lukt om de boncode 2 keer in te voeren. Dat vinden wij heel erg vervelend. Wij hebben u klacht genoteerd en dit voor u nagekeken. Wij zien dat er inderdaad een tegoed van Eur 10 op uw rekening. Echter krijgen wij de melding g dat het niet lukt om de waardebon te verzilveren omdat elke klant recht heeft op maar 1 waardebon. Wij bieden onze welgemeende excuses aan dat dit u niet eerder is doorgegeven. Wij hopen u met deze mail voldoende antwoordt te hebben gegeven op uw vraag en mocht het toch nog onduidelijk zijn vragen wij u nog eens contact met de klantenservice van wehkamp op te nemen. --- heb terug gemaild dat ik meerdere mensen ken die het wel zo konden doen. en dat ik of toch die extra 10 euro korting wil (omdat ik wel 2 bonnen heb) of maar 4 pakken wil voor de 19,00 (iets meer) .
Olaz - Procter & Gamble - Complete dagcreme? Bestel nu bij wehkamp.nl deze is 5 euro en wordt gratis bezorgd, dus gratis creme