Olaz - Procter & Gamble - Anti-Wrinkle verstevigende dagcreme? Bestel nu bij wehkamp.nl deze is maar 1 euro en er is nog een andere van 6 euro
wehkamp heeft nu ook de prijzen van de luiers verhoogd.. van 9,99 naar 11,49 gelukkig heb ik ze dus nog onderweg besteld met aanbiedingsprijs (ga er vanuit dat oude prijs geld voor uitgestelde leveringen)
Ik zie dit topic nu pas, geweldig! Ik heb net wel de dagcreme besteld bij wehkamp, wel 2 weken levertijd, en ik kreeg 1 cent terug van ze
Vind Wehkamp een beetje flauw eigenlijk. Vorige week waren de luiers indd goedkoper en ineens in het weekend kon je niet meer dan 1 pak per keer bestellen (ook zoiets raars) als je er 4 tegelijk wilde zei de site uitverkocht.. maar elke keer 1 kon wel.. naja nu dus die prijswijziging. Komt echt zo over als, het gaat hard met de luiers laten we daar een stokje voor steken en ff zorgen dat we er wat meer aan verdienen. Hoop dat niemand er meer wat gaat bestellen (iig geen luiers)
Tja, dat is jouw mening. Ik heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen met bestellen en bezorgen. Weet dus wel zeker dat ik er wel weer ga bestellen en denk meerdere met mij. Vind het een beetje vreemd om te zeggen dat je hoopt dat niemand meer gaat bestellen daar. Je zou ze ook even kunnen mailen en vragen hoe het zit, dan wordt het misschien opgelost. Die prijswijziging vind ik iig niet vreemd, want de aanbieding is nu gewoon voorbij (zoals wel vaker gebeurt bij aanbiedingen) en de prijsstijging is ook een landelijke doorvoer. Dat dat nu toevallig samenvalt daar kan wehkamp natuurlijk niet op aangekeken worden.
Ik kan op wehkamp mijn lihl code niet meer invoeren. Alleen maar een een 16 cijferige waardebon of cadeaubon. Hebben jullie dit ook?
Oh ik zie al wat ik fout doe IK moet eerst wel die lihl product in mijn wagentje doen, anders kan ik geen code van lihl invoeren.
na heb een mail terug dat ik toch de waardebonnen twv 20 euro mag inleveren. en nu dus 8 pakken voor 39,92 heb ..
ech ik kan blijven mailen met wehkamp, maar steeds een mail dat ik de volgende dag weer kan proberen. ze willen maar niet snappen dat de codes het gewoon niet doen!
Hier ook Wehkamp-mail irritaties. Snappen ze nou echt niet wat ik bedoel? Volgens mij stiekem wel namelijk, maar na 15 mailtjes en een samenvatting van mijn kant komen we nog steeds geen steek verder. Bah, wat een communicatie daar zeg. Irritant!
als het via mail niet goed overkomt zou ik zeggen bel dan even, wie weet kom je dan een stuk verder! ik kan nog wel de codes invullen. zelf heb ik wel vd week gemaild met wehkamp, ondanks dat er taalfouten in de mailtjes zitten krijg ik toch nog mijn 4e pak luiers voor 7,49 ipv 11,49. Ik ben wel tevreden.
Jaa, maar helaas hebben ze een betaalnummer. En als ze telefonisch net zo snel zijn als via de mail ben ik het evt. voordeel al rap weer kwijt, dus waag het er maar niet op. Fijn dat het bij jou nog gelukt is.
Ik had voor zowel mezelf als voor mijn zusje besteld, we hadden beide andere codes.. Maar hij pakte steeds 1 code, na dagen van mailen kreeg ik van de week ineens deze mail :x: Beste (....), Wij hebben naar aanleiding van uw melding de rekening gecontroleerd. Volgens de actievoorwaarden welke u kunt vinden op onze site van Lekker in het Leven kunt u 1 waardebon per bestelling verzilveren. Volgens onze gegevens zijn de waardebonnen inmiddels verzilverd. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Namens (naam) Hoofd Klantenservice.
Ik ben ook weer bezig met wehkamp !!:x Vorige week kon ik niets meer bestellen omdat ik geblokt was dus gebeld 1ste keer werd hij er na 8 min gewoon opgegooid dus nog es teruggebeld en geholpen toen hebben ze mij nog teruggebeld 2 keer en ze zeiden dat ik alles nog voor de actieprijs kreeg en mijn codes telefonisch doorgegeven van LIHL er was ook een levertijd van 3 weken voor de pampers dus nu 1 week later krijg ik mijn pakket binnen en de rekening nu moet ik 50.96 betalen ipv 19,96 !!!! Dus je blijft bezig met die gasten ! bah bah :x
Wat vervelend dat het bij veel van jullie zo moeizaam gaat! Hier eerst ook problemen met de invoer van mijn LIHL-code, maar na 1 mailtje is alles opgelost en was ik 19,96 kwijt voor 4 pakken Pampers en een dagcreme.