Wehkamp is dan ook echt wel een logge, slome, klant onvriendelijke toko hoor. Bij de vorige ronde LIHL heb ik ook mail contact gehad met Ellen Boone, zogenaamd 'Hoofd klantenservice'. Nou, als zij het hoofd is, wil ik niet weten wat haar onderdanen voor antwoorden hadden gegeven. Ik heb het toen ook maar gelaten Als je idd met een foutieve factuur komt te zitten, zie dat dan maar weer recht te breien.
Nou ik heb dus precies hetzelfde besteld ! En zou dit dus ook voor deze prijs krijgen tot nu wanneer ik mijn afrekening open maak !! 50.96 euro niets van actie of bonnen eraf gegaan terwijl ik wel me codes telefonisch heb moeten doorgeven !!!!!:x
Staat er ook niet op je account de waardebonnen? Ik kreeg in de bevestiging ook de rekening zonder kortingen.. Factuur weet ik eerlijk gezegd niet meer Moest het zelf verrekenen, of even via mijn openstaande rekeningen bekijken bij mijnwehkamp.
Nou mooi verhaal :x anders kunnen ze hun spul terugkrijgen! Zo slechte klantenservice daar maar als je op FB een berichtje plaatst dan wordt je plots wel teruggebeld en geholpen
Nou ze hebben mij geblokt toen ze actieprijs hadden dus die 7.49 euro en toen de dag erna heb ik nog een mail verstuurd en s avonds was plots de actie over (oude prijs van 9.99 euro) dus toen gelijk gebeld en ik zou het tegen actieprijs krijgen ! De woensdagochtend nog steeds 9.99 euro voor een pak en toen in de namiddag plots 11.49 euro voor een pak toen klacht geschreven en werd ik 2 keer gebeld en codes doorgegeven en kreeg het nog tegen de oude actie prijs en bla bla bla Dus nu weer maar een klacht geschreven ! Ik kan natuurlijk niet de oude prijs gaan aanpassen :x
kheb net mijn laatste bestelling binnen gekregen van 4 pakken luiers.. ben wel wehkamp moe met de LIHL kortingen.. terwijl je goeie kortingsbonnen hebt alleen maar geblokt etc... en kost dan zoveeeel moeite om je bestellingen eindelijk te kunnen doen.. maar goed, heb nu voldoende luiers voor een paar maanden..
Het 0900-Alternatief voor wehkamp is 038 4264777. (via 0900alternatieve.nl, als deze niet werkt, gewoon ff googlen!)
Tnx shaddix, hoop dat het een andere is als via vraagalex.nl, want die werkt niet. Zal morgen es bellen!
heee ik heb een mail gekregen best al snel na 2 uurtjes tijd wel na een bericht op FB ! kzei het net nog dan kunnen ze wel erg snel reageren ! En mag hem corrigeren naar 19.96 euro scheelt nogal zeg ! Nou ja dit is wel de laatste keer dat ik besteld heb daar !
gewoon op FB bericht zetten bij hun dan reageren ze heel snel en lossen ze het ook op ! want via mail en telefoon ben je lang bezig !
hier al betaald na het contact via mail .. ben benieuwd wanner mn 8 pakken komen en of ze nog moeilijk doen over de prijs..
Hier ook een berichtje via facebook, heb hem gemaild en hij zoekt het vandaag voor me uit. Ben benieuwd.
Hier ook zojuist een bericht op facebook geplaatst, ben benieuwd of ze er wat aan gaan doen, want ben er zat van!
*gniffel* Werd net gebeld door Wehkamp, heb mijn verhaal gedaan en hij heeft me voor nu toegezegd dat ik het voor de actieprijs van een tijdje geleden kan krijgen + de LIHL bonnen eraf. Hij belt me nog terug. Ghehehe.... ben benieuwd of ik het ook voor die prijs ga krijgen, ben niet van plan ze daarna nog te gaan bellen als blijkt dat het niet goed is gegaan. Vooralsnog heb ik er vertrouwen in! I ♥ Facebook! Geweldige tip! Dus 8(!!) pakken luiers voor 40 euro 4 in maat 3, 4 in maat 4.... ik hoef voorlopig niet te kopen, kan lekker het eerste half jaar van mijn kleintje genieten! (had al 2 pakken maat 3 thuis staan en maat 1 word ik ook al mee overspoeld hahaha)
Hihihi... Lekker he lydia, geloof niet dat we ooit nog zo'n deal krijgen. Nou heeft ie handmatig allerlei kortingen ingevoerd in computer maar als ik die zelf optel kom ik er op dat ik nog maar 34 euro hoef te betalen ipv 40. Hoop dat het ook zo op de rekening staat straks!!
Ik kreeg een mail dat ik het bedrag moest overmaken.. Heb ik maar gedaan kan ik zegge dat het al betaald is