Bij mij is de datum ook verzet naar de 24ste. Zou me niet verbazen als het daarna weer verzet wordt. Veel vraag en misschien komen ze er wel op terug. Dus ik heb het ook liever morgen dan overmorgen, dan heb ik het in ieder geval.
mensen lees het topic eens door! ik heb al eerder gemeld dat truus.nl standaard altijd korting op korting geeft dus jullie krijgen het echt wel!
ja maar waarom is het dan zo raar als je voor 2 uur bestel krijg je volgende dag in huis uhmmz heb om 12 uur besteld en betaald dat gaf die in de order aan maar verzend datum is toch echt 24ste
daarom heb ik expres via pay-pal betaald als ik dan niks krijg kan ik mijn geld terug vragen. ik kan me zo voorstellen dat ze het erg druk hebben vandaar misschien dat het een dag later komt. maar ik wacht eerst tot mijn pakketje binnen is als ik alles heb kan ik altijd nog een keer bestellen
ik snap jullie bezorgdheid niet eerlijk gezegd waarom zou je het niet krijgen? nogmaals ik heb gisteren besteld en vanmorgen netjes in een grote doos verpakt alles gekregen met pakbon en al dus jullie pakketje komt ook wel aan hoor ,het is gewoon een betrouwbare site!
ik ben ook niet bang dat ik het niet krijg ik denk alleen dat het niet morgen komt omdat er verzend datum 24-8 staat en vroeg me dus af of meerdere dit hadden. maar over morgen is ook prima hoor
Als je alleen head and shoulders shampoo+ conditioner koopt en de wella shampoo + conditioner en een wella haarspray betaal je maar 0.01 euro!!!! Komen wel 4.95 zerzendkosten bij.....
ja joh, hadden jullie dat nog niet ontdekt... De prijzen van een aantal artikelen na korting: Wella shampoo: gratis Wella haarspray: gratis Head&Shoulders: gratis dreft afwasmiddel: 0,50 oral B pro tandpasta: 0,38 Ambi pur toiletblok: 0,31 oral b 3d tandpasta: 0,31 tandenborstel enkelpak 0,50 venus trimmesje: 1,11 Ambi pur geurding stopcontact: 2,62 ariel vlekkenpoeder wit: 2,80 ariel gel color: 2,39 2x ariel wasmiddel: 3,80 De 2x dash is nog iets van 5,80 ofzo 2x naturella maandverband enkelpak 1,29 2x naturella maandverband dubbelpak 2,49 gilette scheerschuim is nu nog iets van 1,50? De dreft wasmiddel wil ik nog wel! Die moet ook gratis zijn, hoop dat-ie nog binnenkomt deze week!
Ik ben het alweer aan het proberen, maar het lukt me weer niet haha. Wie wil me helpen? Zou super zijn...
Betekent verzenden 24 aug niet dat het dan dus met de koerier meegaat en dus ook gebracht word? Op de 24e.