Ja maar hij pakte hem gewoon bij 30 euro Was hier enkele dagen geleden ook al vermeld in dit of een ander topic dat ie het deed bij minder dan 50 euro
weet niet wat bij wehkamp loos is.. maar ik kreeg vandaag mijn laatste aankoopbedrag teruggestort op rekening? volgens mij klopt daar iets niet in computersysteem
heb alle bestellingen gehad.. heb ook alles meteen betaald bij binnenkomst.. dus snap die storting niet.. wehkamp tegoed staat erbij vind op de accounts geen openstaande betalingen terug, heb ook geen email gehad met uitleg.. apart hoor
@limmeke Voor hoeveel was je bestelling ?? Misschien een korting dat ze nog moesten verrekenen ofzo ?? Ik heb ze weer aan de lijn gehad wat een gedoe met die bonnen zeg maar wel supervoordelig ! 3 pakken pampers voor 10 euro !
nou kreeg een mail met de leverancier heeft nog niks laten weten bla bla... dat ze maar eens opschieten
mm ik wist niet dat de bon van de wehkamp ook onder de 50 euro werkte. ik had 1 wehkamp bon en 2 x lihl bonnen. maar ik kon maar 1 lihl bon invoeren dus ik had ze gemaild, dat stomme mens, maar nee je kan maar 1 bon inleveren bla bla bla.
2x LIHL per bestelling werkt niet maar wel werkte 1xwehkamp en 1 x LIHL ik heb 2 bestellingen gedaan dus 6 pakken luiers voor 20 euro ! En als je betaald heb dan werkt je code ook weer van LIHL !! 3 weken geleden ook besteld met dezelfde codes