Weet iemand of Dirk van der Broek in Meppel de bonnen van LIHL bovenop de actie pakt? Ze hebben er Dreft wasmiddel in de aanbieding 4 voor 10,-. Met een kortingsbon van 5,- is dat natuurlijk leuk winkelen...
Ben benieuwd. Ik heb vanochtend 2x dreft wasmiddel en 2x dreft vaatwastablet gehaald maar was mijn bonnen vergeten. Heb ook nog bon van vaatwastablet. Maar dan zou ik maar 3 euro betalen.
zo, net nog een laatste bestelling bij truus gedaan met LIHL... het kon nog zeiden ze aan de telefoon helaas dit keer niet die mega kortingen van vorige keer hahaha, maar ik moest nog luiers hebben dus andere dingen nog even gauw meebesteld
pff na een hoop geklooi!! kunnen ze er bij de wehkamp in stikken ! bah bah had een tegoed van 20 euro voor de lil bonnen gekregen en die hebben ze nu naar mn rekening gestort.. ( dus 20 euro gekregen... althans nog niet gekregen maar zal er binnekort wel opstaan.. )
Ik zag vanmorgen dat ik 5 euro terug heb gekregen van de Wehkamp... en de luiers waren al belachelijk goedkoop (8 pakken voor 34 euro) dus nu helemaal Heb veel gemopperd op Wehkamp maar nu zijn we weer vriendjes ghehe. Niet dat ik er nog een keer ga bestellen....
ik heb ook op wonderlijke wijze ineens 4,49 teruggestort gekregen van wehkamp? (ik heb direct betaald met ideal)