Ehh, geen idee. Meerdere. heb 4x besteld Begon meestal met 07a, maar de laatste 3 verschilden. Gewoon even proberen wat werkt! Meestal iets met een x erin.
ik heb uiteindelijk 21 eurobetaald met verzendkosten maar werkelijk wat jullie bestellen vind ik toch knap whahah Voeren jullie meerdere code's per x in dan ofzo
Waarom lukt het mij niet dan? Als ik bestel moet ik vantevoren een code invoeren. Als ik dan op de pagin avan LIHL kom en ik klik een product aan, krijg ik geen korting meer. Als ik dan weer de actie code invoer krijg ik of een foutmelding of het bedrag blijft hetzelfde. Hoe kan dit..... ik wil ook graga bestellen
als iemand hulp nodig hebt.. stuur mij anders dan een pbtje met een voor mijn part fake email adres en ww.. dat ik voor je inlog en alles in het mandje gooi.. en het dan weer terug stuur naar jou.
ik wil niks zeggen hoor maar volgens mij hebben ze het erg druk daarc de produkten zijn ook al bijna allemaal uitverkocht
Klopt. dat is de reguliere korting van Truus. Maar je moet even kijken wat er boven staat, dat slaat op Lihl. Er gaat (even uit mijn hoofd) nog 1,50 vanaf, maar dat zie je pas in je kassamandje.
Als je het goed uitzoekt kun je aardig goedkoop shoppen. 't is jammer dat er verzendkosten op zitten haha. Hier nog een keer mijn rijtje met prijzen ná korting: Wella shampoo: gratis Wella haarspray: gratis Head&Shoulders: gratis dreft afwasmiddel: 0,50 oral B pro tandpasta: 0,38 Ambi pur toiletblok: 0,31 oral b 3d tandpasta: 0,31 tandenborstel enkelpak 0,50 venus trimmesje: 1,11 Ambi pur geurding stopcontact: 2,62 ariel vlekkenpoeder wit: 2,80 ariel gel color: 2,39 2x ariel wasmiddel: 3,80 De 2x dash is nog iets van 5,80 ofzo 2x naturella maandverband enkelpak 1,29 2x naturella maandverband dubbelpak 2,49 gilette scheerschuim is nu nog iets van 1,50? De dreft wasmiddel wil ik nog wel! Die moet ook gratis zijn, hoop dat-ie nog binnenkomt deze week!
voor iedereen die nog wil bestellen een tip: als je het product in je mandje stopt, zie je meteen rechtsbovenin het bedrag verspringen. Zo kun je kijken hoeveel er per keer bijkomt en of het echt de goed koopste is. Bij het overzicht zie je idd niet hoe goedkoop het is per stuk.
Dit betekent dat Truus.nl is gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg en dat haar huidige werkwijze en gehanteerde voorwaarden jaarlijks gecontroleerd zijn op conformiteit met relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. Dit zit echt wel goed! Alleen hebben die mensen het echt super druk waardoor je misschien pas morgen mailtje krijgt of geen door de drukte?
je krijgt het echt de volgende dag. ik heb gister besteld. Vandaag om 14 uur kreeg ik pas een mail dat mijn order was verzonden. Om 16 uur ging de bel al.