hoi ik wil weer bestellen, nu met andere code dan eerste keer. Kan dit wel met mijn rigen account? heb geen zin om steeds andere mailadressen aan te maken....
Ik heb gister ook besteld en had het vandaag ook in huis geweldig zo'n groot pakket voor zo weinig geld! Heb net voor mijn moeder ook nog besteld maar was nu helaas wel een stuk duurder uit maar tis nog steeds een koopje! Ts bedankt voor de tip!
Ik snap er nix van, heb t lihl bonnen boekje erbij gepakt en zie idd de producten erin staan, alleen waar vind ik de code die je moet invoeren in t boekje om te bestellen? Ik heb wat dingen gezet maar prijs geeft 40euro aan, klopt vast niet! Help aub !!! Beetje uitleg en waar vind ik de code in t boekje die ik hier heb? en hoe bereken je de korting die ik hier in t boekje heb op producten?
thanx! heb net besteld. snoopy, achterop de bon, onder de streepjescode staat een code. De eerste 3 letters weglaten en je hebt de code om te vestellen
ben ook bezig maar zie geen echt lage prijzen..... Gewoon 2,45 voor de lenor bv.... Moet je echt de spullen van dat eerste lijstje nemen? (heb een eigen code)
zoooo heb net verschillende codes gebruikt en uitgeprobeerd op mijn nieuwe bestelling en het scheelt per code behoorlijk!! Heb uiteindelijk 07AXXD gebruikt. Heb echt 21 producten (waaronder wasmiddelen, ariel vlekverwijderaar) en kwam uit op 21 euro incl. verzenden. Heb echt veel besteld! en geen goedkope dingen.
Ik na heel veel proberen bedacht dat ik ook nog een boekje had 15 procucten voor 17 euro... waarvan 4 flessen wasmiddel Het is dat het op mijn bevestiging staat van de bank op de bon staat wel weer de totale prijs... Hier kunnen ze daar toch niet rijk van worden... De dash lijkt echter uit de aanbieding maar het wordt wel verrekend ik haalde ze er nl ook af en toen ging er maar het bedrag van 1 fles af Nu benieuwd wanneer het binnenkomt...
oke het is dus idd veel proberen! Gaat wel veel tijd in zitten Dash werkt dus niet....jammer die is bijna op haha
inmiddels raakt er echt heeeel veeel uitverkocht haha hoe zou dat komen Maar je kan ook de Dash wasmiddel uit stouwen zonder sjouwen halen 2voor5,29
heb zelf 21 producten besteld waaronder 4 flessen wasmiddel, 4 flessen head & shoulders, 3 grote pakken maandverband en de rest voor 27 euro incl verzenden. helemaal blij!!! Die head & shoulders is in de winkel, zonder aanbieding, in totaal al meer dan 20 euro!!!
owja en bon LIHL groep 1 was bij mij dezelfde prijs als LIHL bon groep 2 dus maakte bij mij niets uit van prijs
ik hoop dat eind van de week de dreft er weer is nou ja die bonnen zijn nog 8 dagen geldig dus ben benieuwd of hun voorraad tegen die tijd weer bij is